Serephina Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Er på 2 pp med IKM 8 april. I flere dager nå har den ene puppen vært sinnsykt vondt, føles ut som om den skal eksplodere, og brystvorten er kjempeøm. Kommer jeg borti den med et håndkle eller går med genser uten bh hyler jeg nesten. Føles ut som om den har blitt større også. Men den ande er helt vanlig, ikke øm, ikke større, bare litt press innimellom. Er dette normal da??? Vet brystene kan bli ømme om jeg er gravid, men merkelig at bare en reagerer da.
tullemor79 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 hei du! sånn har jeg det også, eller iallefall nesten... har vondt i begge men den ene er verre enn den andre, og den har vokst og det kommer væske ut av den om jeg klemmer på den. Har hatt det sånn siden desember, og i går var jeg på mamografi og UL. Det var ingenting der, fikk bare beskjed om at det kunne skje. Har noe med hormonene i kroppen, men de kunne ikke svare meg på hvorfor bare den ene reagerer så kraftig på det. Er bare overlykkelig over at det ikke var noe galt med meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå