maisel Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 å bruke det.. og hvor lenge tror dere at dere kommer til å bruke det
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 begynte da eldste var 2-3 mnd gammel og brukte det til hu var 7 mnd ca.. nå har jeg ikke født nr 2 enda men tenkte å begynne sånn ca da og ..
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Han var vel ca 6 uker da han begynte å sitte bittelitt i den når vi andre spiste. Tenker den varer til han er 6-7 mnd.
brooklyn Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 vi har sånn vippestol som han kan ligge i, ryggen var ikke bøyd, om du skjønner. den begynte vi med da han var 2 uker, da lå han i den mens jeg dusjet, 10 minutter pr gang. da hadde vi "oversikt" over hverandre mens jeg stod i dusjen.. da han var eldre ble den lite brukt, han var ikke særlig interessert...
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 når babyen var ca halvannen mnd. Kan legges helt ned, men hun ligger veldig sjelden i den. Liker best å bli holdt, men håper hun vil bruke den mer ettersom hun vokser. Til de to eldste beg jeg like tidlig, men den ble nok ikke brukt så mye. Likte best å ligge på gulvet å leke.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Til begge to begynnte vi å bruke vippestolen når de var 3 uker. Brukte den til begge to tils de ble for tunge. De elsket å sitte i den=) Begynner vel å bruke vippestol når denne babyen ar 2-3 uker og=)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Hei, vi begynnte da mini var 4 og en halv mnd og bruker den enda. Har BabyBjørn. Han elsker den og er snart 8 mnd.
maisel Skrevet 2. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2008 jeg sitter og vurderer om jeg skal dra ut og kjøpe en idag... han er blitt 3,5 mnd allerede og jeg vet liksom ikke om jeg burde bruke penger på noe som kanskje ikke blir så mye brukt før det blir for sent på en måte.. men jeg tenkte det kunne være greit å ha han i den mens jeg er i dusjen, mens vi sitter og spiser ol. Han liker å følge med no og da kan det kanskje være litt kjedelig for han å bli plassert i senga før mor skal i dusjen.. og lagt på gulvet alene når vi andre er på kjøkkenet og spiser middag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå