Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Dette er min første fødsel og har total fødselsangs. tenker både dag og natt på fødselen, det jeg er redd for er revning og måtte ta ungen ut med tang ( så jordmødrene og skrekken ble værre). Kan jeg få søke om KS på sykehuset der jeg skal føde? signerer anonymt, føler meg som en pyse, sorry!!!
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg synes ikke du skal føle deg pysete, tvert om. Synes du er tøff som prøver å finne den beste løsningen for deg selv og barnet. Siden du sliter så mye med tanker om fødselen synes jeg du skal ringe din jordmor eller lege og be om å få en time. Vet ikke hvor langt du er på vei? Det er iallefall de som må henvise videre til samtale på sykehuset. Masse lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå