Gå til innhold

ser folk inni skap osv på visning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper ikke det er vanlig, vi må få gjemt bort litt rot :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok di som gjør det ja... Kanskje ikke sånne vanlige skap, men hvis du har innebygde klesskap eller skyvedørsgarderobe!!!

Skrevet

Jeg gjorde det. De skapene som følger med kikket jeg inn i for å se hvor mye de rommer. Men da vi kjøpte her vi bor nå, møtte jeg de eneste skapene med tellekanter og vi hadde da sett på MYE før vi landet her. Så tror ikke folk pleier å rydde og jeg brydde meg ikke så mye om det egentlig. Bare det ikke var så mye rot at jeg ikke kunne se hvor stort skapet var.

Skrevet

Jeg har aldri sett inni kjøkkenskap, men har nok tittet inn i kleskap for å se hva slags hyllesystem som er der. Brant meg på det en gang, hadde sett i skapene på visnin, fine elfasystemer, kom på overtagelse og glemte å titte inni skapene for vi var så glade for nytt hus, og når alt var underskrevet og vi var alene og kikket litt mer, så så vi til vår forskrekkelse at det var INGEN innmat i skapene! Og det skal det jo altså være... hvis de ville ha elfahyllene selv, skulle de tatt de ut før visningen. Den tabben har jeg ikke gjort en gang til.. ;) Har selv hatt visning med smekkfull bod, stablet det så pent som mulig, men det var fullt inni der ja... og de fleste som var på visning kikket nok inn.

Skrevet

jeg ville tro det var vanlig å kikke inni skap som følger med huset, kjøkkenskap og slik. Det er jo vesentlig ¨vite åssen de er innreda og slik og om de er praktiske.

Skrevet

Ja de gjør det. Men ikke om du er tilstede på visning:o)

Vi var ikke tilstede på den første visningen. Men jeg måtte innom å hente noe og da stod omtrent alle kjøkkenskapene oppe.

Men da vi var tilstede ved neste visning var det ingen som åpnet skapene.

Vi hadde også "ryddet" bort litt rot :o))

Skrevet

helt ærlig????

JA.....jeg gjør det!!!

men det er mest for å se om alt er som det skal være.

Under vasken på kjøkkenet f.eks.

og på soverommet. om det er hyller eller bare til å henge klær. men kikker ikke etter HVA det er de har i skapene da!!

Bare lukker fort opp og igjen!!!! hehehe.....

Gruer meg til den dagen vi skal ha visning på vår leilighet. da må det ryddes gitt:) Lykke til:)

Skrevet

huff, det var det jeg fryktet :P men de bryr seg kanskje ikke så mye om HVA som er i skapene? vi får organisere rotet vårt litt da:) vi skal være der på visningen ja. nervøs jeg :P

Skrevet

Altså, jeg ble stresset her fordi hun hadde BEDRE tellekanter i skapet enn det jeg hadde hjemme og det likte jeg ikke. Måtte jo hjem og finpusse på skapene våre;-) (vokst opp med en mor som har perfekte tellekanter på absolutt alt) Er vel ikke nødvendig å ha det helt strøkent vel? De færreste har vel egentlig det.

Skrevet

hehe, ikke nødvendig å ha det strøkent nei, men skader ikke å rydde litt i vårt tilfelle ;)

Skrevet

Ja, de skapene som hoerer med syns jeg det er en selvfoelge at man kikker i.... man "kjoeper " jo de ogsaa og kan vaere greit aa vite om det er hyller, hengeskap osv....

Kikke selv om eierene staar og ser paa jeg. Kikker i baderomssakp osv ogsaa hvis det er fastmontert og foelger med huset....

Skrevet

hva mener dere med innmat? vi har kjøpt til sånn stålhyllegreie til å ha inni skapet, men den er jo ikke fastmontert. forventes det at den står igjen? eller er det selve hyllene dere mener?

Skrevet

Kjøkkenskap, skapene på badet og andre fast monterte skap titter jeg inn i. De følger jo med når man kjøper så det er greit å vite om de er i skikkelig stand.

Skrevet

Jeg har ikke gjort det da..men megler har sagt at vi kan se oss om kring og se i skap osv..

Men jeg har ikke fått meg til å gjort det da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...