Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer bare ikke finne ut hvilken stellesveske jeg vil ha.. det er helt håpløst..

Noen som vil dele erfaringer?'

Hvilken stelleveske synes du er finest/best?

Og hva bør jeg legge vekt på ved kjøp av slik, noe spesielt som er lurt og tenke på??

Og så er det supert hvis dere vet hvem som selger deres favoritt så jeg kan se bilder:)

Takk takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vi kjempe fornøyd med Emmaljunga Stellevesken =)

Skrevet

Går den på andre vogner enn emmaljunga sine??

Har kjøpt tfk joggster twist...

Muligens et teit spørsmal men jeg er ikke sikker på om alle stellevesker går på alle vogner...?

Skrevet

Eg kjøpte ei Fisher stelleveske i hardbag. Kjøpte den pga av at den var billig i forhold til babybjørn. Ulempen var at den var litt liten og fekk ikkje plass så mykje i den. Men, kva eg gjer denne gangen veit eg ikkje. Kjem nok til å bruke den eg forsatt har og supplerer med ein lite sekk eller noko slikt til å ha under vogna. Ein skal tross alt ha plass til handduk, vaskeservietter, bleier, flasker (viss ein trenger det), ekstra sett med klede. Jepp, det kan hende ein må ha det og når ein er ute på tur. Og så kan det og vere lurt å ha eit handlenett på vogna. Eg hadde eit slikt nett, men kvar det har blitt av no er noko anna ja.... Der kan ein alltid ha litt ekstra oppi og når ein trenger det.

Skrevet

Vi falt for denne vi da, som jeg har svart på et innlegg før her har vi ikke erfaring da vi ikke har barn fra før og jenta vår kommer i juli. men vi likte designet på den og at den har mange "rom" løsninger og du kan ta ut/fjerne ekstra ting som du ikke har bruk for. vi syns den virket veldig smart, og sambo syns den var "kul", da den ikke er feminin som han sier.

Skrevet

Det finnes jo så utrolig mange fine vesker:) Her er linker til noen:

http://www.kiwikidsgear.com/c=G7rjNzOi6hf71p1VGvMJ0KVjK/category/300_browse_by_feature.360_diaper_bag_feature.362_attaches_to_strollers/

http://babypetunia.com/shop/index.php?cPath=6&&page=1

http://www.filabel.dk/pl/productlist.aspx?MenuItemID=194&CurrentPage=0

Personlig synes jeg de fra Petunia Pickle bottom er kjempefine jeg da:D (den midterste linken)

Skrevet

vi har simo stelleveske. den har god plass og har fungert kjempe fint

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte OTH sin stelleveske fordi jeg har OTH vogn. Denne passer perfekt til vognen, og jeg syns den virker praktisk. Kostet 699,- i Sverige.

Skrevet

Jeg er ganske rådvill jeg også.. Syns de fleste stellevesker ikke er noe fine i det hele tatt :/

Skrevet

Gaia og Ko har flotte stellevesker.

Jeg bestilte på nettet og var kjempespent var den bare fin på utsiden og ellers upraktisk. Men når jeg fikk den i hus ble jeg kjempeglad. Den er flott å se på, passer min stil. Den er stor og praktisk. Den kan du fint ha utenom vognen og uten å føle at du har med deg en gammeldagsveske.

De har den i ulike stylinger. Jeg valgte en i fløyet, men du kan blant annet få den i metalic eller mer mønstret....

Den koster litt ja....

Se: www.engulknapp.no de har dem.

Skrevet

...man MÅ jo ikke ha stelleveske. Det er jo bare å ha noe å ha noen bleier/skift i. Man skulle jo tro at det var umulig å overleve uten.

Nå har jeg reisebaggen sin stelleveske og kommer til å supplere med en vanlig veske de gangene jeg ikke trenger noe som er så stort (for den er skikkelig romslig og kjekk for bruk etter "stelleperioden")

http://www.reisebagen.no/Reisebagen_Proff_-_Gra.asp?pass=

Skrevet

De fra petunia var kjempekule.. men jeg slet litt med og forstå målene...??

Fant en fra gaia & co som var drit lekker.. på bildet i alle fall, den som er i champagne farget sateng... noen som vet hordan den ser ut i virkeligheten..? er litt redd for at fargen ikke skal være noe fin.

Ellers har jeg sett på de fra gaia & co flere ganger, veskene virker veldig bra men jeg klarer ikke cordfløyel...

Skrevet

Eg har akkuat fått min Tommy Hillfiger stelleveske fra USA.

Dn e jo kjempe billi nå pga dollaren e lav.

Bet 413kr inkludert frakt for dn. (Dn er helt ny)

Gå på ebay.com så finner du mange flotte å billige vesker,bare husk å se at den kan sendes til Norge! Lykke t:)

Skrevet

Har kjøpt Skip Hop Dash Deluxe: http://www.kiwikidsgear.com/c=9Y0L43upkh6WW8W02gWmM86I8/product/DASH/Skip_Hop_dash_Canvas_Diaper_Stroller_Bag.html

Passer perfekt på vår Bugaboo-vogn og har god plass med mange rom, samtidig som den ikke er klumpete og/eller i veien når den henger på vogna. Synes mange stellevesker er veldig feminine og unødvendig "dillete", men denne er helt enkel og grei samtidig som den er veldig praktisk :-)

Skrevet

Har kikket litt på Gucci sin stelleveske som jeg har veldig lyst på, men dere som har kjennskap til Ebay, selger de ordentlige orginalvarer - eller kan jeg risikere å få noe fake? Prisen er litt sånn midt i mellom så jeg klarer ikke helt gjennomskue noe som skulle ha vært fake... :/

Skrevet

Vi har kjøpt Brio sin,den største,helt svart og enkel med god plass og egen løs stelle madrass i.har kjøpt brio kombi vogn,så det falt seg liksom naturlig med den stelleveska,fornøyd med den:)

Skrevet

jeg synes die veskene er litt dyre, vil ikke legge i noe mere enn 500kr... synes de er kjekke å ha, men ikke til en hver pris...

Skrevet

Vi brukte Koelstra sin til førstemann, fordi den fulgte med vognen. Fungerte helt greit, men jeg savnet noen lommer m glidelås. Til å ha mobil, nøkler og lommebok i. Det eneste stedet med glidelås var en lomme bakpå, der stellematten lå. Det var utvendige, flate lommer...til å stikke småting nedi og åpne lommer innvendig og to flaskelommer.

Denne gangen har jeg lyst på stellevesken fra Gaia og co.

Skrevet

Hei! Jeg falt også for fargen på Gaia & ko's champagnefargede sateng. Og fargen stemmer IKKE med bildet! Vesken er egentlig gullfarget, ikke så rosa/pudderaktig som på bildet. Varslet nettbutikken om at bildene var misvisende. Ble skuffet og vurderte å sende den i retur, men fant ut at kvaliteten og størrelsen (kjøpte den største, Carry All) var akkurat slik jeg ville ha. Har ikke lyst på en kjedelig en i sort eller marine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...