mamsen og ML+litenimagen Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 gikk det greit? altså ble huden mer hengete, fler strekkmerker ol enn etter nr 1? 15 mnd etter fødselen har jeg endelig samme mage som før jeg ble gravid. var heldig å slippe unna strekkmerker, litt løs hud på magen kan jeg leve med,., men litt spent på hvordan jeg kommer til å se ut etter 2 svangerskap. noen erfaringer?
Espoir Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Den var ganske bra etter nr. 2 også ja. Etter nr. 3 er huden nok en dle løsere, men det går greit, og jeg slapp unna uten ett eneste strekkmerke i noen av de tr svangerskapene. Så hvis du så ok ut etter nr. 1 og ikke legger al tfor mye på deg, tipper jeg at du kommer til å se ok ut etter nr 2 også.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg fikk normal mage etter 2.fødsel, men under ammeperioden spiste jeg så mye sjokolade at jeg fikk litt ekstra mage etterpå. Så den skal rockes vekk, har jeg planer om =))
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Merker at jeg har fått 3 i hvertfall, men så fikk jeg ekstremt med ødem i svangerskap nr 3 også, så det hjalp jo ikke akkurat. Men kun 11mnd sia, så mye kan enda rette seg, har ikke "heng" ,men mere merker og litt løsere hud.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 gikk opp 21 kilo, men var tynn fra før. så det skal jeg ikke gjøre med nr to. var vel derfor det tok så lang tid før den var flat igjen. skal bare ha to og skal bli gravid snart så håper magen holder seg:) takk for svar jenter:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Er nå 3 mnd siden mitt 4. svangerskap, og magen er nesten tilbake til normalen. Har vært heldig å sluppet unna strekkmerker alle gangene, men huden er nok litt preget... Men ingenting som henger heller, så jeg klager ikke:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå