krabbetrollet Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg er gravid!!!!! Ikke helt planlagt, og har tatt minipiller som jeg pleier, så jeg er litt paff nå... Men glad også :-) Måtte bare skrive det, siden jeg ikke har planer om å fortelle det til noen andre på en god stund ennå. Har 3 barn allerede, så regner med å få en del kommentarer på at fjerdemann er på vei :-/ Ringte mannen min som er på jobb, han bare begynte å le :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så mye. Bare litt nyskjerrig, hvilke type minipille brukte du?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer kjempe masse =)
krabbetrollet Skrevet 2. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2008 Nina: Jeg har brukt Conludag. Det har jeg gjort i flere år, og det har gått bra. Denne gangen ble det nok litt kluss med klokkeslettene pga utenlandstur langt avgårde..... Så er nok det som er grunnen...
krabbetrollet Skrevet 2. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2008 Takk for gratulasjoner alle sammen :-) Har aldri fått sååå mange svar på et innlegg her før :-)
Joikaboll@ Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer og velkommen inn i 4-barnsbanden. Selv om jeg snart forlater den til fordel for 5èr-banden :-)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 så fantastisk! det blir gøy:) gratulerer:)
Den drygaste Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 gratulerer så masse! kos deg med spire i magen! jeg vil ha en til også men må bare bygge hus først hehe er ikke plass til en til her nå!!
krabbetrollet Skrevet 2. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. april 2008 Vi har nettopp bygget på huset vårt siden det var alt for lite for oss 5. Så nå er det bare å tenke ut en måte til å få 1 soverom til.... Jaja, har god tid enda, da :-)
*Lissi* Skrevet 2. april 2008 #17 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer med spiren! Venter selv nummer 4, men har bare fått positive tilbakemeldinger.-) Kos dere fremover!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 2. april 2008 #18 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer:-) !! Har selv en liten bolle i ovnen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå