Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den? Erfaringer med denne? Har nå kjøpt denne vogna, men har ikke prøvd den enda fordi jeg venter på baby i magen. Er den bra? Hvor lenge kan man beregne å bruke bagen til gutt som blir født i august?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal jeg være litt negativ, men du spurte om erfaringer.

Hadde ikke bag da jeg bare kjøpte sportsdelen.

Den er i alle fall veldig smal, håndtaket var slarkete, kulelageret i hjulet foran gikk flere ganger.

Hadde det vært vinteren så hadde ikke snuppa fått plass med vinterpose, så smal er den.

Holdt på å tippe mange ganger med snuppa i. Den er veldig brei mellom hjula og er litt vanskelig å komme fram noen steder. Ei venninne av meg hadde også en sånn vogn en stund, og jeg hadde en annen, hun kom ikke mellom stativ o.l i butikkene mens jeg ikke hadde noe problem med min vogn(en annen trehjuling).

Jeg syns vogna var noe dritt og solgte den etter 1 måned.

Men er jo noen som er fornøyde med den å da.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Jeg er KJEMPEfornøyd!

Har aldri opplevd noe negativt med den annet enn at den er litt brei nederst

Skrevet

Det at den er breit har jeg allerede funnet ut ja;-) Har trillet litt i stua med den og kommer overhodet ikke gjennom en vanlig døråpning. Men snart 3 åringen min fikk plass til å ligge i fosterstilling i bagen da ;-)

Skrevet

hehe har hørt at bagen er litt liten jeg, men aldri prøvd den.. Snuppa mi kan ligge i fosterstilling i Bassonbagen og hun er 1 år, men lang for alderen.

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt den med bag, kun sportsdel. Jenta mi har ligget med odenwalder dupose i vogna i hele vinter og hun ble 1 år i oktober. Nå er hun 17 mnd og får fortsatt plass til å sove i dunposen i vogna. Ellers er jeg kjempefornøyd med vogna, men er som fløyelsgrøt sier, den er litt brei over bakhjula.

Skrevet

jeg har bare sportsdelen, og jeg er fornøyd :) har bare simovognen å sammenligne med da. den er jo litt brei, men har bare opplevd én gang at jeg ikke har kommet forbi i butikk. forhjulet på vår vogn lever sitt eget liv noen ganger, og det er litt irriterende. men ellers fornøyd. fin er den også :)

Skrevet

Er også VELDIG fornøyd med denne vogna! Eneste som irriterer meg er faktisk regntrekket til sportsvognen! Det er stivt og kronglete å få på vognen, spes når ryggen på vognen ligger helt nede og når det er kaldt ute...Og ja,den er brei mellom bakhjulene, men jeg har aldri hatt problemer med å komme frem der jeg vil likevel. Aldri hatt problemer med fremhjulet eller at håndtaket er slarkete eller noe. Vi byttet til sportsvogn etter ca 5 mnd, men har et stort barn. En venninne av meg fikk i beg av september i fjor og bruker bagen enda. Så det er nok individuellt!

Skrevet

Jeg har også kun sportsdelen. Kjenner flere som også har hatt bagen og den er veldig liten.

Sittedelen er smal, så den kan ikke brukes så lenge. Den er bred mellom bakhjulene, så jeg feilberegner ofte og triller borti ting i butikker..... men den er god å trille og det er kjekt at man kan bruke bilstolen på understellet (gjorde det mye da gutten var baby). Den tar mye plass i bilen om man ikke tar av hjulene.

Jeg synes det er en grei ekstravogn, men sammenlignet med TFK-vogna vår så er den langt fra topp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...