Lovehearts Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 :) Bare en uke til vi skal prøve å lage en baby! LYKKE!!!!!!!!! Flere som satser på å prøve nå?
Mimi82 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jaa! :-) Vi er rett rundt hjørnet, vi også! Venter TR i disse dager (ihvertfall i løpet av en ukes tid ca burde det skje noe, ikke alltid like jevn syklus...), så da går vi i gang med å prøve etterpå. Er så utrolig spent og gleder meg MASSE!!!
Elmoen Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Ja, vi begynner så smått denne måneden og har sex bare for gøy uten å tenke på eggløsning og dennslags. Kommer ikke til å gå skikkelig inn for det før mai uansett. (det var dette med mulighet for desemberbany...) Haha, sitter den på første forsøk ler jeg meg i hel Termin blir da omtrent 11. januar. Og som førstegangsfødende tenker jeg at marginen er på min side og at jeg ikke føder i desember... Jeg skal i hverfall knipe igjen! :-) Jeg er ikke "snart klar" i hverfall - men ULTRAKLAR! Masse lykke til alle sammen :-D
Smileygirl Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 hehe =) Ser det er flere som tenker som oss... å ikke få desemberbarn. Derfor vi har ventet nå også, så er ultraklar her også =) Gleder meg til å sette i gang for fullt nå altså
hope<3<3 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Gleder meg så syyykt;) Tiden går så seint hihihi;);) La det bli 18 april, så vi kan starte prøvinga for fullt..Venter som sagt TR da,forhåpentligvis den siste på leeenge;)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå