Gå til innhold

da nærmer tiden seg med stormskritt!

Anbefalte innlegg

Skrevet
:) :) Bare en uke til vi skal prøve å lage en baby! LYKKE!!!!!!!!! Flere som satser på å prøve nå?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa! :-) Vi er rett rundt hjørnet, vi også! :) Venter TR i disse dager (ihvertfall i løpet av en ukes tid ca burde det skje noe, ikke alltid like jevn syklus...), så da går vi i gang med å prøve etterpå. Er så utrolig spent og gleder meg MASSE!!! :)

Skrevet

TR 18mai.så etter det er det bånn gass=)=)!

Skrevet

Ja, vi begynner så smått denne måneden og har sex bare for gøy uten å tenke på eggløsning og dennslags. Kommer ikke til å gå skikkelig inn for det før mai uansett. (det var dette med mulighet for desemberbany...)

Haha, sitter den på første forsøk ler jeg meg i hel :) Termin blir da omtrent 11. januar. Og som førstegangsfødende tenker jeg at marginen er på min side og at jeg ikke føder i desember... Jeg skal i hverfall knipe igjen! :-)

Jeg er ikke "snart klar" i hverfall - men ULTRAKLAR!

Masse lykke til alle sammen :-D

Skrevet

hehe =) Ser det er flere som tenker som oss... å ikke få desemberbarn. Derfor vi har ventet nå også, så er ultraklar her også =) Gleder meg til å sette i gang for fullt nå altså :D

Skrevet

Gleder meg så syyykt;) Tiden går så seint hihihi;););) La det bli 18 april, så vi kan starte prøvinga for fullt..Venter som sagt TR da,forhåpentligvis den siste på leeenge;);)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...