Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på GU, siden det er over ett år siden jeg sluttet på pillen og det ikke er noe baby på gang. Selv om vi bare har vært aktive prøvere i tre måneder, så syntes legen det var greit å få sjekket seg. Jeg er 22 år og har aldri vært på GU før. Litt rart kanskje, men det har liksom aldri vært behov for det. Siden dette er første gang og sånn, så er jeg litt nervøs.. Hva kommer til å skje i morgen? Altså, jeg vet jo hva de gjør ( tihi..), men kan gynokologen med en gang finne ut om det er noe feil og sånn? Og blir det innvendig ultralyd?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kan ikke svare på spørsmålene dine, men vil ønske deg lykke til.. Så får du si ifra i morgen om hvordan det gikk:o)

Klem fra

Skrevet

Hei..

ja gynokologen kan se om det der noe galt på eggstokkene dine og livmoren. de tar sikkert oxo prøver av eggstokkene dine.

selv var jeg for førstegang hos gynokologen for 1 års siden. var ikke noe galt med meg god de tok en del tester som du får svar på ca 1uke senere. men husk at du må sikkert spøre om det er ikke alle som tar det som en selfølge at du vil ha svar på slikt.. nå skal jeg til legen om 1 time gruer meg litt. skal se selv om alt er i orden med kroppen min..

du får ha lykke til i morgen og så håper vi det ikke er noe galt med deg.

Skrevet

Tusen takk for svar! Håper det går bra for meg i morgen, og håper selvsagt også at det går bra hos legen din i dag!!! :)

Skrevet

takk for det. gruer meg noe veldig da. liker ikke leger og slikt men begynner å hjelpe litt nå. litt leg å dra til legen så mye nå fortiden. dritt lei prøving...

Skrevet

har prøvd siden januar. sluttet med piller i desember. men har vært gravd før men tok da abort. derfor det kan ta litt tid med prøving. men er jo bare 21 år så skal egentlig ikke ta så lang tid som de sier..

Skrevet

Da har du jo ikke prøvd særlig lenge egentlig da.. i allefall ikke i forhold til mange andre her inne, men forstår hvordan det er, altså. Innimellom så føles det ganske så håpløst. :) Krysser i allefall fingrene for oss begge! :)

Skrevet

nei har ikke prøvd lenge, men det føles ganske lenge da.hehe

var ikke noe i magen nå som de kunne se da.. men de lurte litt på om jeg var det pga alle syntomene jeg har hatt i det siste. hehe...¨

håper det ordner seg for deg i morgen da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...