Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har slitt med ufattelige ryggsmerter den siste mnd, hvilket passer VELDIG dårlig nå midt i eksamens perioden Har ikke fått vært i forelesning på 1 mnd. Har 3 fag pr. halvår med en del-eksamen og en slutt-eksamen. I 2 av fagene er det slik at om jeg ikke tar del-eksamen så teller slutt-eksamen 100% isteden.. Det er jo greit nok. Men i tredje faget er faget delt i 2, slik at om man ikke tar del-eksamen må man ta den delen av faget omigjen. Jeg strøyk i et fag før jul, så jeg har allerede et fag som henger over meg som jeg må ta om igjen. Nå idag skulle jeg ta eksamen i dette tredje faget, men innen jeg kom meg på skolen hadde jeg så vondt at tårene trilla.. Går på 3 typer smertestillende, både med og uten rød trekant, men jeg blir så innmari kvalm av de at det hele er ganske håpløst. Enden på visa var at jeg bare måtte gi opp før jeg fikk satt meg i eksamens lokalet... I tillegg til dette så er det en del obligatoriske lab-øvinger i et annet fag som man må ha for å bestå eksamen. En del av disse går jeg nå glipp av fordi jeg ligger her. Har snakka med foreleseren i dette faget, og eneste løsningen er å ta faget omigjen senere. Konklusjon: jeg er ikke ferdig med første året på skolen, og allerede har jeg 3 fag jeg må ta omigjen!!! I tillegg skal jeg legges inn på sykehuset til diverse prøver osv, bl.a. en ryggmargsprøve da det er mistanke om at jeg har borelia som har "satt seg" der... Gruer meg som bare det Fysj, ingen god dag idag... :(
Espoir Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Huff, det høres ikke kjekt ut. Håper ikke du har fått borelia-skader da. Men når det gjelder det ekstra året: klart det er kjipt, og føles ekstra ille når du er midt oppi det. Men i et langt liv, er ikke det ene året så veldig avgjørende, det vil uansett ikke være et bortkastet år i livet, bare et ekstra år i utdannelsen. Kanskje du får super-gode karakterer neste å da, siden du kanskje får lst litt ekstra til eksamen neste gang. Lykke til med helsa og utdannelsen.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 prøver å bli byggnigns-ingeniør... Stortrives på skolen, og syns det er kjempe ålreite fag... Jeg klarer bare ikke holde meg up to date, nå jeg ligger her
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Fy for en dag, skjønner du er fortvilet. Men du, nå er det helsen din som er det viktigeste, å finne ut hva dette er. Og det er ikke kjekt å ta en skole som man bare klarer sånn halvveis, fordi man ikke er i form til det. Og neste år er du allerede inne i det, og har en fordel der God bedring til deg
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Ja, det virker sikkert mye værre nå enn det egentlig er.. Men føler at jeg mister motet helt her, og har bare lyst til å gi opp hele opplegget.. Dette var jo ikke planen liksom... Det "værste" er at jeg har verdens beste samboer som redder hverdagen min nå i forhold til sønnen min (han er ikk barnefar, men gjør en langt bedre jobb en barnefar noen gang har gjort).. Han går samme utdannelse som meg ,men ligger et år forran meg. Han sliter med lese og skrive vansker, meen klarer seg likevel. Jeg gjør ikke det, og føler at jeg ikke får til noen ting nå! Føler at jeg skuffer han skikkelig nå, enda han sier om og om igjen at jeg ikke kan noe for at det blir som det blir, og at vi får bare gjøre det beste ut av situasjonen....
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Takk for det... Som jeg sa over her så virker det sikkert bare mye værre enn det er for jeg står midt oppi det, og blir så fortvila når jeg vil så gjerne, men får det bare ikke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå