Monstermamma Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Nå har jeg snart lett meg ihjel, finner ikke snøklokkkeløk noe sted.....Noen som har sett det?
Espoir Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg har ikke sett dine snøklokker, men her har kommet for lenge siden. Kanskje du ikke har plantet noen?
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Hvis du tenker på og kjøpe disse løkene så må du nok vente en stund. Dette er høst løk, som selges og plantes på høsten.....
Espoir Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Hehe, åja, nå så jeg at det var løk du etterlyste, og ikke selve blomstene. Men lillemor har nok rett, de selges sikkert ikke før til høsten.
Monstermamma Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Takk for svar, da skal jeg begynne å spørre på butikkene om de kan ta inn til høsten da, så jeg får kjøpt og plantet! Der som har snaøklokker, er de hardføre?
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Ville jo tro de er ganske hardføre siden de er noen av de første som stikker opp av jorda sammen med crocus og muscari.... De pleier vanligvis og ha disse løkene på de fleste hagesenter. Plantasjen har iallefall hatt de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå