Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei da har jeg vært på UL :)

Alt så bra ut. terminen ble flyttet til 29.aug. hadde termin 26.aug.

Var sånn med de to første også..ble flyttet 2-3 dager frem der også :)

jeg ville vite kjønn, men var ikke krise visst jeg ikke fikk vite det.

Jeg hadde en følelse på jente frem til i går..da følte jeg meg brått usikker. Og i natt drømte jeg at jeg fikk vite det var gutt..

Så da jeg spurte om hun kunne se det, så skulle hun prøve å se, men han lå så sammen krøket at hun fikk ikke sett..men da hun drev å for over den lille kroppen, så strekte han ut føttene..jeg så selv det var noe som stakk opp der hehe..så sier hun, er det noe som stikker opp der tru..og hun sa at det kunne være en gutt vi fikk :) Når de ser det sånn bruker de å si gutt, men 100% sikker er det ikke da. Og mente navlestrengen var lengre oppe..

Så var muligens en tut som stakk opp da han strekte seg hehe..

Blir veldig rart for meg, for jeg har 2 jenter fra før..så er litt uvirkelig med en gutt hehe..da må jeg ha masse nye klær hihi..for jeg har jo mye jenteklær jeg da. Har noe nøytralt heldigvis, så noe får jeg brukt om igjenn.

Dette er vår første fellese..han har en sønn fra før og jeg to jenter..så han kommenterte at det passet bra for vi var i overtall med jenter hehe..

Så tydelig at noe stakk opp..jeg så det med engang selv da han strekte seg..så hadde jeg ikke ville vite det, så hadde jeg nok trudd gutt likevel ja hehe

Men viktigste var jo at alt så bra ut da :) Morkaka lå der den skulle bakre vegg og øverst.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!! gleder meg til det er min tur på ordinær ul, er 24 april da, så det er bare til å smøre seg med tålmodighet...

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille gutten (muligens) din! Godt å høre at alt er bra! Gleder meg sinnsykt til å få se lille gullklumpen min i slutten av april.... uendelig lenge til... må bare smørre meg med tålmodighet... Lykke til videre da ;o)

Skrevet

Hei:) Har også vært på UL idag:) Har en følelse av at det var en tut vi også fikk se på skjermen, men vi spurte ikke om det var det. Litt spennende å ikke vite:) Har trodd det ble en jente, men er ikke sikker lenger. Godt er det uansett, at barnet ser ut til å være helt friskt. Ble flyttet på termin jeg også idag. Hadde termin 18.august, men nå ble den 25.august. Så da satser jeg på at babyen kommer 26.august, slik at mannen min husker bryllupsdagen vår lettere i ettertid:)

Skrevet

har dere bryllupsdato 26.aug?

jeg kom på mine foreldres 9 års bryllupsdag jeg ;) Så fult mulig hehe

Litt dumt for de kanskje..for da ble det mine bursdager som ble feiret og ikke deres bryllupsdag :)

Skrevet

Er jo praktisk da:) Da har du skikkelig god grunn til å feire de bryllupsdagene som ikke er runde:) Og mannfolk husker jo ALDRI slike dager, det er jo så vidt de husker ungene sine bursdager. Men sine egne dager, DET husker de:) Er slik her i huset vertfall:)

Skrevet

Jeg var også på ul i går! Har en gutt fra før, så skal innrømme at jeg håpet litt på jente. Og det ser det ut til at det blir! Men ja, viktigst er at alt så bra ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...