Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Han har fast jobb men de betaler dårlig og samtidig maser høl i hode på sine ansatte for å få de til å jobbe ekstra og ekstra men uten å tilby noe mer. Nei de mener de ansatte skal slite seg ut for drittlønn. Men mannen min kan jo ikke si opp før han har annen jobb da for da står han jo uten noen ting. Mannen min hadde 2 uker pappapermisjon mens jobben faktisk skulle være stengt for opp pussing så de skulle jo ikke trenge folk heller. (de hadde tvunget de ansatte ut i ferie.) Men tror du ikke det var ting de ikke hadde tenkt på og de ringte mannen min nesten hver dag og ville at han skulle inn å jobbe. Og han måtte forklare igjen og igjen at han ikke kunne fordi han hadde pappapermisjon, Enda de visste det for de måtte jo skrive på papirene til nav. Og nå i ettertid har de gitt han som har medansvar for mannen min sin del av jobben fri, Og fått inn en vikar som ikke klarer å få den minste ting av jobben gjort og hverken snakker norsk eller engelsk. Så mannen min har jobbet overtid for å bli ferdig nesten hver dag nå i 2 uker pluss jobbet fri dagene sine. Han begynner å bli utslitt. Takk og lov at han andre kommer tilbake i morra da. (er et fysisk tungt arbeid.) Men nå skal mannen min inn på intervju før jobben idag, får han denne går han opp minst 30kr i timen. Og får ordnede arbeidsforhold. Ikke allt det tullet som er der han jobber nå. Kjenner jeg er mer nervøs for hvordan det kommer til å gå en jeg er når jeg selv skal på intervju hehe. Får han ikke jobben hos dem får han bare søke videre da, men hadde gjort underverker for økonomien vår, og hadde vært så godt for mannen min. For nå begynner andre jobben virkelig å slite på han ikke bare fysisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå