Gå til innhold

når avtale møte med prest/ organist???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror presten tar kontakt me deg :) d gjør di her iallefall.. for du må jo komma i kirkå å øva på hvordan du ska gå opp å sånt, hehe..

Skrevet

Vi gifter oss i mai og ringte og prøvde å få til et møte forige helg, da passet det godt for oss da vi var hjemme på besøk. Men - fikk beskjed om at det var vanlig å ta møtet ca én uke før bryllupet, tidligst 20 dager før... Fikk med andre ord ikke noe møte og må reise ned en ekstra gang pga. dette - litt ergelig, men er jo nødt til å gå greit.

Skrevet

hehe... ja de gjør kansje det. men har så mange planer når det gjelder musikk til inn og utmarsj osv. vet jo ikke hva organisten kan spille =)

Skrevet

Men om man har spesielle ønsker til vielsen og ønsker om hva organisten skal spille så er det vel en fordel å ta opp dette tidligerer enn en uke før?? Ville iallefall hatt det ca en måned før.

Men du kan jo bare ringe på kirkekontoret å høre.

Skrevet

Vi fikk brev fra kirken med telefonnr. til organisten. Kunne ringe ham når vi ville :-)

Skrevet

Vi har vært i møte i dag vi. Gifter oss 31.mai. Greit å være ferdig med egentlig. Var veldig hyggelig da :-) Kjenner presten litt fra før det, så hadde en ledig tone. Ble enige om programmet for bryllupsdagen, snakket litt om ekteskap selvfølgelig og var inne i kirken hvor han viste oss hvor vi skulle sitte, hvor vi skulle gå, hva han skulle si når osv. Ble veldig virkelig nå :-) Å, jeg gleder meg sååååå :-)

Skrevet

Vi var i kirken på fredag. En felles samling, der vi fikk utdelt litt papirer, hørt på salmer osv. Var faktisk veldig greit. Vi avtalte da at vi skulle møtes igjen 21 mai, da han skulle ha ferie i nesten hele juli. vi skal gifte oss 23 august.

1 uke eller 20 dager før syntes jeg var seint.

Jeg også gleder meg masse =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...