skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hvilken grøt bruker dere? Vi bruker Holle økologiske grøt, men er ikke fornøyd med det merket. Babyen liker heller ikke de forskjellige grøttypene. Vet dere om det finnes andre alternative merker og evt hvor man kan få kjøpt de?
OsloMor Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg har brukt maisgrøten til Nestle, når de har blitt litt eldre har jeg blandet 50-50 med Korngrøten med eple og banan fra Nestle den også (det står spor av melk, men det går bra). Etterhvert kan du jo bare gi Korngrøten blandet med Nutramigen eller annen melkeerstatning. Husk at særlig små allergibarn trenger beriket grøt, og det er ikke grøten fra helsekosten. Lykke til.-)!
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 tusen takk for svar:) d skal jeg prøve!!! blir helt rådvill her...ikke lett når ungen ikke vil ha det.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Du kan jo lage grøt selv. Hva med havregrøt? (de minste grynene) -hvis barnet er veldig lite kan grøten kjøres i blender for å få den mer finmalt) og så kan man bruke soyamelk eller havremelk istedenfor vanlig melk. For å få den mer næringsrik kan du feks. tilsette moset frukt.
nurket4a Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Hei. I Sverige har de et produkt som heter ekogo. Du kan lese om det på www.enago.se. Og kan bestilles på www.icasvenskmat.se og butik-hemlangtan.se
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 takk, takk mange fine tips her....flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå