LucyQ Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hiver meg inn her med dere, jenter! Er i gang med å prøve forsiktig...har ikm på fredag....gruer og gleder meg. Flere som har? Har jo lyst til å teste hver dag, men venter til fredag. Så får jeg sitter her og kjenne etter de vanlige symptomene...hehe=)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei! Velkommen til oss! Håper du ikke trenger å prøve så lenge:o) Er bare å rope eller sende en postmelding om du lurer på noe! Lykke til!
LucyQ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Takk for det! Ja får håpe det går fort! Virker som en kjekk gjeng som er innpå her da=)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Vi er så koselige så! Hehe! Kan jo dytte opp pressentasjonstråden vår:o) Så kan du lese litt om oss! Så kan du skrive deg på!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Da ligger den på toppen:o)
(**,)78 Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Er selv i gang med forsiktig prøving. Vet ikke ordrett hva det står for, men har IKM 11.04, så blir spennende å se. Skal prøve å la være å teste meg, men det spørs jo om jeg klarer å holde meg : ) Lykke til LucyQ, og alle andre som prøver her inne! PS! Om noen har lyst å ta en liten forklaring på alle forkortelsene her inne er det fint : )
LucyQ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2008 Hei hei! Skal innrømme det at jeg vet ikke hva alle forkortelsene betyr heller enda, men noen snapper jeg opp. Mener jeg har sett et sted at det stod forklaringer på ulike forkortelser. Du får spørre noen avde andre her inne, de kan sikkert gi deg en forklaring. Så spennende at du har det på samme måte som meg da. Det er den testingen som er vanskelig å holde seg unna. Men vi får vente i spenning:)
lykkelig78 Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg har også ikm på fredag, å er bare så lei av å vente. I går tok ventinga overhånd og jeg tok en test, men den var jo bare så negativ... Men håpet er ikke ute enda da. Heldigvis. Har en god følelse nå, men vil ikke håpe for mye. Er i vår 8pp og begynner å bli litt frustrert. Selv om vi ikke har prøvd så lenge liksom. Har dere akkurat startet? barn fra før? Vi har ingen fra før, men ønsker oss veldig en liten en nå! Klem
lykkelig78 Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Det står en tipsliste som skal holdes oppe på side 1, hvor det står hva forkortelsene betyr. Har ikke vært her så lenge selv, men begynner å komme inn i hva ting betyr i allefall!
LucyQ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2008 Å kor spennende!!! Jeg også er lei av og vente, testet i går på morgenurin med cb. Negativ, men ikke overraskende. Nei vi har jo håp så lenge ikke tr melder sin ankomst. Så dere har holdt på en stund å prøve altså, skjønner at du er lei da. Jeg er så og si nettopp begynt. Begynte i februar. Vi har en jente som blir 6 år i år, så nå er det virkelig på tide. Han har vært litt usikker på om han ville ha flere, men etter mye diskusjon ble han med.Har du noen symtomer eller?
lykkelig78 Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Hei! Er helt forferdelig denne ventinga, men er ikke så mye man kan gjøre utenom å vente da. Hehe!!! Får bare håpe tanta holder seg langt unna denne gangen! Bra du fikk med deg mannen din på å få en liten baby til da. Er viktig at man er engasjert i det begge to da! Jeg har vært veldig flink til å lete etter symptomer i de andre periodene, så denne perioden bestemte jeg meg for å ikke lete, men heller ta det som det kommer. Har hatt litt stikkinger i mage/eggstokker, 1 uke etter el og fram over, men det kjennes egentlig ut som mens smerter. Har jo ingen erfaringer med dette, så vet ikke helt hva jeg ser etter heller. hehe. Har du symptomer da?
LucyQ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2008 Sant som du sier, forferdelig denne ventingen...jaja nå har jo du prøvd lenger enn meg da, så skal vel ikke klage. Men det er hele spenningen rundt som jeg syntes er uutholdelig. Jeg husker fra forrige svangerskap at jeg hadde svake menssmerter. Bare ventet på at den skulle komme. Nå har jeg det på samme måte. Men kroppen kan jo fort lure deg. Jeg også hadde det fra uken etter el. Jeg pleier vanligvis å få menssmerter rett før den kommer. Også har jeg hatt utflod i en uke nå.... Venter i spenning:) Men alle opplever ulike symptomer.
lykkelig78 Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Ja spenninga er egentlig helt grusom. Vi har tatt el- tester og strevet fælt med at det skal klaffe, men nå, hadde el i påsken, bestemte vi oss for å legge igjen alt stress hjemme og bare kose oss med prøvinga. Så nå gjennstår det bare å se om det har funket! Håper på det beste! Kroppen er ekspert på å lure oss ja..hehe.... ikke enkel å holde styr på! prøvde dere lenge på den første eller?
LucyQ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. april 2008 Sikkert greit å ikke stresse med å få det til. Har ikke prøvd slike el tester. Da hadde jeg vel blitt som besatt, tenker jeg... Tror det er viktig som du sier at man koser seg i prøvetiden, slik at det ikke bare blir noe mekanisk man må gjøre for å bli gravid. Når jeg ble gravid med datteren vår, var dette ikke planlagt. Gikk tom på p piller, men slurvet litt med de. Så en dag var jeg plutselig gravid. 20 år og gravid! Men det gikk nå fint, du har mye å se frem til!!!
lykkelig78 Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Jeg fikk tendensen til å bli helt besatt...hehe...så var virkelig godt å ta en pause og ikke tenke så my på el og sånn. Men litt tenker man jo alikevell, har ganske fast syklus, så vet ca når jeg har el, men å stresse ned er veldig viktig. Er sikkert ikke enkelt å finne ut at man er gravid når man er 20, og i tillegg går på p-piller. Er ikke helt hva man forventer seg. Har fått skikkelig mensmurring utover dagen i dag....så tror kanksje tanta er på vei...men får leve i håpet før den dukker opp i allefall. Ha en fin kveld videre : )
LucyQ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. april 2008 Ja det ligger vel litt i bakhodet likevel. Håper ikke tr er kommet på besøk da, så faktisk ikke meld før nå. Krysser fingre+++++
lykkelig78 Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 krysser fingrene for deg også!!!!!!! Hold meg oppdatert!
LucyQ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 3. april 2008 Det skal jeg gjøre!!! Det må du også. Har kjøpt en cb test idag, og tester i morgen tidlig på morgenurin. Blir spennende dette. Har gjennom hele uken kjent jevnlige menstendenser, men det har vel allerede gått til hodet på meg tenker jeg. Du da, har tr kommet eller lever du også i spenning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå