Gå til innhold

tips til utdrikningslag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kan noen legge ut på skravle*

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil gjerne ha noen tips til utdrikningslag! TAKK!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninne hadde bakt brød formet som peniser,så gikk bruden rundt å solgte sinne "morrabrød".. Hehe

Skrevet

trenger tips jeg og faktisk. men en annen ting jeg lurer på: ser det er mange som i likhet med deg spør om andre kan legge ut innlegget deres på skravlesiden. hvorfor kan du ikke gjøre dette selv??

Skrevet

fordi jeg ikke kan være anonym på skravle, å bruden er fast dibbruker.

Skrevet

Jeg var forlover til min søster, og hun fikk en tur i rallybil. Det var knall for henne iallefall. Hvis hun skal selge noe, er gullpenger en suksess. Det gjorde hun og tjente rått. Gjorde også det selv da jeg hadde utdr.lag, og det er penger å hente der altså.

Ellers har jeg noen andre tips også;

-ridetur

-treningstime på treningsstudio

-spa

-opptreden (lese bok/eventyr på kjøpesenter)

Du må iallefall tenke på om hun tør å gjennomføre det dere vil, litt kjedelig om hun nekter.

Det viktigste å tenke på, er å legge inn nok matpauser!!!!!!!!

(og drikke..... ;o))

Lykke til, og kos dere masse ;o)

Skrevet

Eg var forlover for ei venninne for nokre år sidan, og vi kledde ho ut som pippi. Det er lett å finne på aktivitetar...pippi kan jo gjere så masse rart. Min pippi måtte løfte folk, siden pippi er verdens sterkeste jente. Ellers hadde vi hest og kjærre og kjørte rundt i byen. Det var festival i byen då vi hadde utdrikkingslag, så vi kom tilfeldigvis over eit hoppeslått. Det vart stor suksess :)

Skrevet

IKKE kle henne ut og la henne selge noe!!!! Det er det teiteste man kan gjøre i utdrikningslag! Hvis jeg som brud eller gjest i et utdrikningslag hadde opplevd det, så hadde jeg gått og gjort noe annet til den delen var over og vi skulle gjøre noe annet! Kle seg ut og gå og selge ting midt i byen (spesielt oppover Karl Johan) var ikke spesielt morsomt når mange begynte med det på 80-90-tallet og det er hvertfall ikke morsomt nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...