Labambie Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Tenkte ikke å spise opp den andre jenta sin tråd,så lagde en egen en! Jeg har bodd i Fet nå i litt over året,sambo har bodd her i 10 år. Selv er jeg født og oppvokst i nabokommunen,Sørum. Jeg kjenner ikke så mange her i kommunen da,så hadde vært koselig å bli kjent med noen fler! Har jo sett endel med barn på helsestasjonen når vi har vært der har bare ikke gått bort å sagt hei.. Hehe! Litt pysete sånn sett. Jeg fikk ei jente 21.januar i år.. Da kaster jeg ballen videre om noen vil bli kjent!
MyBabyGirl Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 som sagt før,så bor ikke jeg i fet,men i aurskog,men er ikke lange biten til fetsund!!!=)
Labambie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Kom igjen,fortell masse om deg selv. Hehe
MyBabyGirl Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Bor i Aurskog,ca 20-30 min fra fet,samboeren min er fra fet kommune,så har alle i hans familie der..han er 23,jeg har netopp fyllt 20,og vi har en datter sammen på 4,5 mnd!<3 for tiden er jeg bare hjemme,typen er elektriker..
Labambie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Er fint i Aurskog også! Hvor i Fet er gubben din fra da? Hadde vært koselig å bli kjent med noen i nærheten da. Alle mine venner bor i Lillestrøm (der bodde jeg før jeg fikk mann og etterhvert barn) og savner et godt nettverk rundt meg her...
MyBabyGirl Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 ja,hadde vært kjempekoselig...har ikke så stort nettverk j heller at d gjør noe! er så få på min alder som har barn også så...men alder spiller jo ingen rolle!!=) gammel er du egentlig? typen er fra Gan egentlig
Labambie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg er 25 og gubben er 27. Er du fra Aurskog eller? Har hørt så mye rart om "festemiljøet" der.. Hehe
MyBabyGirl Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 festemiljøet? hehe...er ikke så mye med der nå gitt;) er kjempe koselig her syntes jeg,trives! jeg er fra bjørkelangen=)
Labambie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 Ahhh.. Typen min har bodd der og han.. Med ei anna dame da.. Hehehehe! Var mye å bada på Bjørkelangen når jeg var liten! Aurskog er jo egentlig veldig koselig,det hjalp når de fikk "pussa" opp litt i sentrum for noen år siden. Hva jobber du med da,når du ikke er i mammaperm? Hehe
MyBabyGirl Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 ja,ok=) ja er på røytjern å bader;) har alt vi trenger her,bare at j må til bjørkelangen for lege og helsestasjon da,men er jo ikke langt=) jeg har ingen jobb j skal tilbake til,var lærling men hoppet av..så d er ett mysterium enda;) men setter meg noen små mål av gangen,så får vi se.. du da?
Labambie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2008 Spennende da! Hva var du lærling i da? Noe du kunne tenke deg å prøve deg på igjen? Jeg er frisør jeg da. Og tilleggsutdannelse som make-up artist,så planen min er å starte for meg selv til høsten. Det blir kjempespennende! Gleder meg ekstremt mye til å begynne å jobbe igjen.
MyBabyGirl Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 så gøy da,elsker å sminke folk selv!!=) hehe.. var lærling i barn-og ungdomsarbeider faget,jobbet i 1 klasse og SFO på bjørkelangen.. men var ikke noe for meg..kjedelig! så da får vi se,har alltid tenkt litt på hudpleier,men vet ikke.. eller kanskje sykepleier
Labambie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. april 2008 Hei igjen. Det blei babytid her i huset.. Hehe! Først litt mat også måtte vi kose litt da.. Og leke litt. Kanskje vi skal bytte jobb da? Hehe! Jeg har kjempelyst å utdanne meg til førskolelærer eller lignende,men det har vi virkelig ikke råd til! Hva gjør du og baby på dagen da?
*snart mamma til 2* Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Hei=) Jeg er selv fra Fet men bor nå i Aurskog. Bodde i garderåsen. Hvor bor du hen i Fet Labambie?
Labambie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. april 2008 Hei hei Tropical! Typen min bodde 10 år i garderåsen faktisk! I Nordlia trur jeg. Nå bor vi ved Løken Terrasse/Kringen og der om kring! Fortell mer om deg da Tropical! Og jeg blei så nysgjerrig; hvor tok du inspirasjon til nicket ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå