Gå til innhold

Flere som har fått mage....? Jeg er 10+1, og mage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så tidlig..... ? Får på meg vanlige bukser fortsatt, men er best å gå i mammabukser.... og dette er tidlig synes jeg...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og har fått mage. er 10+1 ca eg og. men dette er pga magen er oppblåst ikke pga barnet er å stort. men er jo deiligt med mage:p

Skrevet

ikke flere som har fått bitteliten mage?

Skrevet

jeg er 10+2 ..stor mage :) hehe

www.minvakrespire.piczo.com

Skrevet

Jeg er 9+1 og synes jeg har fått litt mage. Synes det er litt tidlig med gravidklær enda. Bruker bukser som er litt lave i livet, og litt vide skjorter/topper...

Skrevet

Jeg har STOR mage!! Er 11+3 og har store problemer med å holde det skjult. Skyldes nok at dette er mitt 3.svangerskap på 3 år... Så nå har jeg kapitulert og skal fortelle det på jobb. Så kan jeg endelig slappe av og heller vise den stolt frem : )

Skrevet

Jeg er 9+6 i dag å har i allefall like stor mage som ღBabyBenzღ1spire i magen. Bruker mammabukser og nyter det:) Deilig at magen har kommet. Er ikke oppblåst,så magen kommer nok bare fort på meg:)

Skrevet

Vi løsner jo litt opp og det merker jeg helt klart at har skjedd her magen har liksom sluppet seg ut og er mer bolledeig enn fin gravidmage så ser ut som jeg har lagt på meg om de på jobb lurer tror jeg

Skrevet

Hei;) Jeg er 8+6 og bukser som var litt store for meg for noen månder siden er for trange...Det vil si ubehagelig å bruke...blir å bruke en del hettegensere osv....blir greit om 3 uker når man faktisk ikke trenger å holde det så hemmelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...