Gå til innhold

bleiebøtte og refill poser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

mener å huske at noen her inne nevnte at man kunne bruke avfallsposer eller noe fra rema istedet for de dyre refillene? noen som vet hvilke i tilfelle? blir jo ganske dyrt i lengden synes jeg med de refill pakkene, jeg har foresten angelcare bøtta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

ingen?

Skrevet

Har vært et tips på dette i f&b, men hvilke poser det er snakk om vet jeg ikke. Så lenge du har en plastring fra en gammelrefill så kan du vel bruke hvilke som helst vil jeg anta... Har ikke prøvd det selv, og har ikke samme bøtte som deg så kan ikke si noe sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...