Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 mener å huske at noen her inne nevnte at man kunne bruke avfallsposer eller noe fra rema istedet for de dyre refillene? noen som vet hvilke i tilfelle? blir jo ganske dyrt i lengden synes jeg med de refill pakkene, jeg har foresten angelcare bøtta.
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Har vært et tips på dette i f&b, men hvilke poser det er snakk om vet jeg ikke. Så lenge du har en plastring fra en gammelrefill så kan du vel bruke hvilke som helst vil jeg anta... Har ikke prøvd det selv, og har ikke samme bøtte som deg så kan ikke si noe sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå