Gå til innhold

Noen som testet positivt 6-7 dager etter EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk noen positiv gravi test (eller antydning) med morgen urin en uke etter EL?

VET vi har hatt sex på "rett tid", og sitter her med dissse testene mine og vil gjerne teste....Men negttivt svar er så nedslående, slik at om veldig få har opplevd å få en positiv test så tidlig så drøyer jeg det...Hvor lenge..??:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg testet positivt 5 dager før ikm, svaaaakt selvfølgelig.

Men jeg ville ventet med å teste viss jeg var deg, for det er utrolig liten sannsynlighet for å få den positive testen så tidlig.

Du får smøre deg med tålmodighet og teste om en ukes tid:)

Skrevet

Testet positivt 6 dager etter EL :-) Riktignok en svak strek - men like fullt en strek!

Skrevet

Testet veldig positivt på kveldsuring 6 dager etter EL! :o)

Skrevet

Tok en test 10 dager etter EL og den var negativ. Tok en ny test dagen etter ikm og da var den positiv :o)

Med andre ord er det veldig individuelt om den slår ut før ikm eller ikke, så om du er redd for å bli skuffet (som jeg gjode, for jeg var nesten sikker på at om jeg vr graiv skulle den slå ut, følsom test) ville jeg nok ventet, om enn litt utålmodig, til den dagen du venter mensen....

Skrevet

Samme som her.. Jeg teste negativt dagen før IKM med digital CB, var kjempeskuffa men da mensen ikke dukket opp så testet jeg igjen 4 dager senere, og den var positiv :)

Hvis man ikke vil bli for skuffa så bør man vente til ikm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...