MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har ett munnsår i munnviken, som jeg IKKE blir kvitt!! Har hatt det i mange uker nå, og har prøvd det meste... Preparater med og uten resept, byttet tannkrem, mentholatum, zink, osv... Hjelp meg!! Det er skikkelig stygt og VONDT! Det sprekker jo opp hele tiden...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Det eneste jeg har fått til å funke, både på vanlig munnsår og herpes er Compeed munnsårplaster. Det dekker og beskytter samtidig som det på et vis smører så det ikke sprekker opp. Også vises det jo ikke. Men det må jo festes på tørr hud, så om såret strekker seg inn i slimhinna i munnen funker det sikkert ikke der, men du kan jo sette det på utenpå.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Honning?? Funker det?? Ja, da skal jeg sannelig prøve:) Takk takk! Compeed sitter ikke i munnviken der, har prøvd.. Det løsner hver gang jeg åpner munnen og smiler, blir vått osv.. Og med ei tulle som er smørblid, skal det godt gjøres og ikke smile..
mamamaren Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Fikk et lite munnsår for en liten stun tilbake. Smurte det med en gang med natusan babysalve (fikk det på helsestasjonen), og etter en halv time var det borte. Det var som sagt veldig lite, men om du ikke har prøvd det, og honning ikke virker, kanskje det er verdt et forsøk også på store munnsår? Lykke til!
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Få resept på Zovirax - eneste som funker på herpesmunnsår.. ellers har jo Prolip herstat (uten resept) litt av samme stoffet bare ikke fullt så effektivt. den lindrer bra da.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Prøvd begge de to reserbolla, uten effekt Prøvde også det nye preparater som det er reklame for for tiden, men den gang ei.. Har prøvd babysalve også. Samt zink og Inotyol..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå