Gå til innhold

Kanskje ingen symptomer er beste symptom?:-) Symptomjakten er igang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg på dag 33 i syklusen, pleier alltid å få TR i slutten av måneden/månedsskiftet, men nå lar den vente på seg.

Jeg pleier å ha en rekke symptomer (som jeg har mistolket som graviditetssymptomer) rett før TR, deriblant oppblåsthet, litt krafttak-smerter, spotting (brunt tynt), kvalme, hormonsprett og masse kviser:) Ordentlige ømme bryster også, og så pleier jeg å holde på vann rett før TR. For å gjøre det klart- et par dager før mensen sitter jeg og stryker meg over magen som om jeg var gravid- fordi jeg føler meg ekstra emsjononell og har litt vondt, og det lindrer godt:)

Nå har jeg..ingenting. Jeg har mensmurringer i ny og ne, men ingen krafttak slik jeg pleier. Ingen spesielt ømme bryster, bare litt større enn vanlig. Jeg er totalt forstoppet og har mye luft i magen- veldig veldig plagsomt. Ikke holder jeg spesielt på vann, ikke spesielt kvalm, egentlig ingenting. Bare litt vondt nederst på masse-lassen av og til.

Så- hvordan står det til med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så spennende da:-) Er jo store muligheter for at det har klaffet for deg! Håper det!!!!!!!!!! Har du testet?

Skrevet

Nei- jeg tør ikke teste. Vi har egentlig valgt å sette prøvingen på pause fordi skuffelsene ble så veldig store gang på gang, pluss to-tre ganger "forsinket mens" etter at det løsnet litt. Så nå nekter jeg konsekvent å teste:)

Sjansen er minimal- vi har kjørt "hoppe-av-i-svingen" metoden og da skal det veldig mye til:) eneste er at jeg hadde blødning 14 dager etter forrige mens, noe som da tyder på en eggløsnings-blødning. Det er jo positivt at den eksisterer!:)

Hvordan er det med deg??

Skrevet

Skjønner!!!!! Men lykke til likevel!!!!!!!! Håper du blir positivt overrasket!!!!!!!!!!!!

Jeg ja...... Håper og håper hver mnd, men er helt ærlig vanvittig redd for at vi ikke kan få... Er forferdelig slitsomt og tungt å gå slik mnd etter mnd... Så jeg skjønner dere VELDIG godt!!!!!!!!!!

Skrevet

Det hørtes fryktelig leit ut- hvor mange prøveperioder har dere hatt til nå? Det virker som om noen blir gravide bare man puster på de, mens andre sliter seg halvt ihjel for hvert barn de prøver på:) Ikke godt å forstå disse kroppene våre, jeg er like forundret hver gang jeg hører om andres erfaringer med det å prøve:)

Takk for lykkeønskningene! Nå har det vært mye mer smerter der nede de to siste timene (selvsagt, nå har jeg jo skrevet at jeg kanskje tror det kunne vært noe der nede- da må jo TR komme og banke på døren- typisk:) ) så da er vel TR rett rundt hjørnet... sukkamegen..

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så irriterende:-( HOLD DEG UNNA TR!!!!!!!!!!!!!!

Vi har jo "bare" vært prøvere i 6 pp`er da, men det kjennes veldig lenge! Tenker jo på det MASSE hver dag...

Dere da?

Skrevet

Vi prøvde mer eller mindre i underkant av ett år før vi bestemte oss for å pause litt:)..så det var en liten stund, kjentes som en evighet- helt enig med deg!!

Tenkte utrolig mye på det hver dag.. nå har jeg bare tenkt på det runt de gangene TR er på vei, ikke noe utover det. Bortsett fra akkurat denne syklusen:) Det er du som har et innlegg litt lenger opp på listen, ikke sant?

Skrevet

Jo det kan nok stemme:-) Har noen innlegg ja;-)

Skrevet

Dette med symptom-jakten gjør meg litt matt... Prøver å ikke tenke på det og ikke lete etter symptomer, men det er jo helt umulig da, særlig når ikm nærmer seg.

Men pms- og gravid-symptomer ligner jo veldig. Og jo mer jeg leser her, jo mer forvirret blir jeg. Noen har masse symptomer på pms, men ingen når de er gravide, mens andre har lite pms-symptomer og masse graviditets-symptomer. Og noen har hverken pms- eller graviditets-symptomer, mens andre igjen har masse symptomer både på det ene og det andre.... Jeg blir forvirret!!!

Sist jeg ble gravid var jeg ikke på symptom-jakt, og da merket jeg heller ingen symptomer.... Som jeg kan huske... Ikke før tr uteble og jeg begynte å bli skikkelig kvalm!!!

Dette ble et surrete innlegg, men det passer jo bra, for dette med symptomer er noe SURR!!!

Men, lykke til, veldigveldigspent! Håper det viser seg at du er gravid, med eller uten symptomer.... ;)

Skrevet

Ikke sant! Det er jo helt håpløst dette med symptomer og ikke-symptomer. Det virker som om det arter seg helt annerledes for hver eneste graviditet som alle noengang er igjennom, så det å jakte på symptomer er nesten håpløst! Det eneste sikre man har, er uteblitt mens.. skulle man tro.. men det er ikke det heller! Får man mensen kan man likevel være gravid. Så egentlig- man har ingen sikre symptomer i det hele tatt- det er kun når graviditetstesten viser positivt at man er gravid.. Nei! Ikke det heller- graviditetstesten kan være negativ selv om du er gravid, noen kan bare påvise graviditet etter en liten stund, mens andre kan få positiv test umiddelbart.

Sukk..man blir sprø...:)

Jeg har nok tr på vei nå, men litt artig med disse symptomene likevel:-)

Skrevet

oi...tr kommer ikke virker det som..nesten så jeg ikke tør å skrive det engang. Jeg er helt symptomfri, murringene i magen har avtatt betraktelig, og jeg har heller ingen utflod eller spotting. Ganske tørt der nede..Kjenner ikke lenger på livmortappen- tør heller ikke teste.

Men merkelig- hvor har det blitt av min pms? Jeg har i det siste hatt veldig kraftige pms-perioder, nå har jeg ingen.. er på dag 34-35 i syklusen, dette er 2-3 dager over normalen.. pleier å få mens rundt 26-28 hver måned, januar hadde jeg den rundt den 26, i februar fikk jeg spotting den 28... nå er det 2 april..

men- jeg må bare si at jeg forventer at den kommer snarlig. Noe annet tør jeg ikke tro eller håpe på..sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...