M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Ble så klart blendahvit, men ikke så rart. Har ikm mest sannsynlig 10.april:-D
Nagilimia Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Så dumt! Prøver å sende litt babystøv jeg *****************************
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 åååååå:-) TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til med lille spiren i magen din:-)
Lillemy29 Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 hehe..testet idag jeg også.. Helt kritt hvitt. Har ikm rundt 9 april. La oss håpe det er for tidlig bare:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Ja hååååååper det lillemy29:-) Vi for krysse fingre for hverandre:-) Lykke til!!!!!!!!!!!
Liza-76 Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Hei M-79! Så spennende når ikm nærmer seg!!! Jeg har ikm ca. 7.april... Var sikker på at tr kom for tidlig i går, noe hun ikke pleier å gjøre, pga liten blødning, vond i rygg og murring i livmor... Men ingenting i dag.... Blir litt forvirret jeg, men kanskje, kanskje håpet ikke er helt ute ennå.... Når skal du teste igjen, da? Jeg vurderer å teste fredag....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Sååååå ufattelig spennende!!!!!!!!!!!! Du hadde sikkert festeblødning du:-) Vet ikke når jeg kommer til å teste igjen, skal prøve å holde meg til mandag, men pleier aldri klare å vente så lenge av gangen, så vi får se;-) Hvor lenge har du vært prøver da Liza-76?
Liza-76 Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Vi er inne i vår 12.pp.... Er sååååå klar for en baby nå!!! Og du da, hvor lenge har dere prøvd?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 Har "bare" prøvd i 6.pp, men er så vanvittig klar likevel:-) Føles så lenge..
Liza-76 Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 6 prøveperioder er jo ikke bare-bare det heller, en tenker jo ikke på forhånd at noe som er så naturlig, skal være så vanskelig... Ønsker deg lykke til, og håper det klaffer for dere snart!! Kanskje vi kan møtes i desember-klubben over helgen....!? Håpe, håpe....!!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Det er nok veldig tidlig å teste vettu... satser på at det er din tur denne ppen jeg:o) Krysser alt jeg har for deg!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Da er det fortsatt håp:o) Krysser fingrene..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2008 Liza-76 Takk for det:-) Og i lige måde!!!!!!!! Ja håper vi går sammen inn i desemberklubben:-) Tussemor: Ja vet det er alt for tidlig;-) Hehe er litt merkelig jeg vettu, humøret og troen veksler fra time til time mellom el og ikm:-D Tussemor og silje spiresnart: Tusen takk for lykkeønskninger, og riktig lykke til til dere også!!!!!!!!!!!!! Klem fra M-79:-)
Lillemy29 Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Ja, jeg går veldig opp og ned i hva jeg tror nå mellom el og ikm.VET vi hadde sex rundt el. Hadde utslag på EL test (fått tak i det også jeg da..helt avhengig av å ALT om syklusen min nå). Først innbildte jeg meg at det bare MÅTTE ha skjedd så ofte som vi hadde sex rundt el. Men nå, en uke etter, når testen er negativ idag-og jeg har heller ingen konkrete og varige symptomer- så er jeg nesten sikker på at det ikke har skjedd... Det er altså så stor berg og dalbane... Drømmer om å bare kunne ta det helt med ro, og plutselig en dag tenke over at det er rart ikke mensen har kommet... Og da bli kjempeoverrasket over en positiv gravi test..haha! In my dreams!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå