BergensBerta*gullgutt* Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12935245&sid=xz9sfglbcPn953092&pos=null&tot=null jeg skal å se på denne vognen i dag. har hatt lyst på teutonia mistral lenge og hadde tenkt å kjøpe en helt nye en 2008 modell. hva synes dere om prisen, noen som har hatt denne vognen?? kom igjen å kom med meninger:) bare vær ærlig
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 den 2008 vognen koster på reflex 5990 for bare sportsvognen, men får å få bag til den koster det 1800 til... men hadde tenkt å kjøpe på lilleprinsen.no der koster den med mykbag 5500. men kunne tenkt meg hardbag:)
Mamsen87 :) Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 okay! da syns jeg ikke prisen er ille nei:) men ikke vært borti denne vogna før. fin er den hverfall:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Var ikke dårlig pris det nei,men den er jo brukt da... Den koster det samme som en ny Quinny F... Har du sett på den i sverige?De er mye billigere der. Betaler heller litt mer for ny jeg da,synes det er litt stat å ha ny vogn.Men er første her da.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 jeg bor så langt unna sverige så, hvist eg skal reise bort der å se så blir det jo det samme som å kjøpe den her nesten i reiseutgifter:) jeg har jo veldig lyst på en helt ny vogn selv, men så var det jo det også da , å spare noen tusen er ikke så dumt
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2008 har hørt mye rart om quinny'ene så er en del skeptisk til de... til og med hun som jobbet i butikken innrømmet at dette var ikke en vogn for norske forhold, og hun ville ikke anbefale den-.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Det er nok ikke en veldig god vogn nei,men er tilbud på andre vogner innimellom også. Bor du langt unna grensen lønner det seg nok ikke nei,da må de evt sende deg,men koster vel litt det å.
Bette-liten+<3<3 Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Jeg synes det er et godt kjøp, hvis vogna er i god stand, hel og pen. Du får vogn, hardbag, stelleveske, regntrekk osv. For under halv pris. Jeg har også kjøpt brukt teutonia mistral 2006. Den ser ny ut og med ekstrautstyret jeg fikk med måtte jeg ha betalt over 9000 i butikken. Da ville jeg jo ha fått alt nytt, men d har vi ikke råd til akkurat nå. Det eneste jeg ikke hadde vært fornøyd med er hjulene. Jeg ville heller ha hatt lufthjul.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2008 ja men går det ikke ann å kjøpe noen nye vogn?, er det den samme vognene du har kjøpt??er den like lett som 2008 modellen får jo med søskensete , men håper eg ikke trenger det no:P men tar vell med det eg får hehe synest det er gøy med alt nytt selv, og har en del penger sittet av , men er student og disse pengene kan jo jeg bruke på noe annet da...
Gjest Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Jeg har en teutonia mistral sport (små forskjeller fra den vanlige, egentlige) 2005 mod. Er utrolig fornøyd med den vognen og kommer til å bruke den til nr to som kommer om en uke eller tre. Jeg har kun softbag, men det blir jo noe av det samme. Ser ikke noe galt med prisen, blir jo en smule rart å skulle sammenligne med prisen på en quinny-vogn, da det er to vidt forskjellige vogner.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Syns det ser ut som et godt kjøp, jeg!
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. april 2008 SÅNN... no er den kjøpt!! er kjempefornøyd:D:D og føler det var et kjempe kjøp:D ikke det at eg har brukt den så mye akkurat med at luring ikke kommer før i sommer!! gleder meg slik!
snart mor til 3 Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 hehe..skulle til å si til deg at den mest sannsynlig er solgt da annonsen er blitt slettet.. godt det var du som fikk den da får håpe du blir fornøyd...
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. april 2008 ja min samboer likte den ikke så godt av bildene og var veldig skeptisk.. men når vi kom ut der var den jo bedre enn den såg ut til. og han var heeelt med:).. så no e vi klare:D:D
snart mor til 3 Skrevet 2. april 2008 #17 Skrevet 2. april 2008 hehe.. grattulere med vogn da :-) herlig å få den i hus... en mindre ting å bekymre seg over ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå