Gå til innhold

ÅÅH!!!! HVORFOR STOPPET DET OPP???? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld når jeg la meg måtte jeg opp igjen med en gang... SKIKKELIG vondt i rydd, mage og strømninger nedover lårene. Da det gikk bort la jeg med igjen..Slik fortsatte det, hvert tiende minutt, i tre timer... så ble det sjeldnere og sjeldnere... har hatt det en gang i timen de siste timene, men så har jeg sovet som en stein fra halv åtte til nå!!!

utrooolig kjedelig! var 90% sikker på at jeg var igang nå!!

er 2.gangs, så kjente det var akkurat som sist!!

bare litt skuffa nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var det for meg også dagen før jeg fødte... (2. mann). Lykke til!

Skrevet

dagen før?

kan det ha bare vært kjempe lureri også går jeg to uker over???? *HYYYL*

Skrevet

Hadde det samme i går forigårs jeg..lå i senga på morraen å kjente det samme som det, lå å håpte på at det skulle ta seg opp, men det gav seg..Gikk en laaang tur etterpå, men ingenting skjedde da heller..Wææææ

2 gangs jeg også, men har jo 2 uker igjen til termin...førstemann kom 10 dager før, så jeg går å håper da at det skal skje noe her..

Er det lenge til terminen din?

Skrevet

ikke mening å trykke på anonym.. gammel vane :)

mens termin var 30.mars, neste termin er 9.april!!

Skrevet

Skjønner frustrasjonen..

Har 25 dager igjen så litt tidlig uansett, men natt til mandag hadde jeg skikkelige tak med 10 min mellomrom. Sov dårlig, og utover dagen kom sammentrekningene med HELT regelmessige mellomrom på 4 min (og ett min knyting) i flere timer! Ringte føden og de ville ha meg inn, lå med måling på magen en times tid, men etter sjekk nedentil viste deg seg at jeg hadde 0 åpning... Feeestlig.

Så da var det bare å dra hjem og vente... Og utover kvelden gav det seg, nå er jeg tilbake til hultertibulter-kynnere, bekkenløsning som gjør det umulig å gå og murringer.

Satser på å enten føde snart, eller at det gir seg. 3 uker med dette kan bli en utfordring :)

Hold ut, jenter!!

Skrevet

ååh... så kjedelig!!

men går det an at rier gir seg??

bør man ringe føden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...