Gå til innhold

Uæææh! 5 dager på overtid, gravid, tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg er gravid, har ganske korte sykluser, vanligvis 24 dager, men av og til 25-26 dager. Idag er jeg på dag 29, og ingen tegn til mensen. Bruker minipiller, så burde jo strengt tatt ikke kunne bli gravid, men kjenner jo flere som har blitt det på minipillen... Kan selvsagt være at jeg bare er forsinket med mensen, men jeg har plutselig de siste dagene fått så vanvittig mye energi (og det var et av de første tegnene på graviditet de to andre gangene). Har vært sykemeldt pga depresjon/utslitthet i et halvt år, nå, men de siste dagene har jeg orket så ufattelig mye, har trent, ryddet, føler meg så mye bedre... (Da jeg ble gravid med første, begynte jeg plutselig å jogge, aldri gjort det før... Det var i perioden fra befruktning fram til jeg tok testen). Tok en test igår, men den var negativ, men vet ikke om det evt kan være for tidlig, eller om det bare er kroppen som spiller meg et puss? Rart i hvert fall. Skal ta en ny test i morgen, hvis ikke mensen har dukket opp til da... (Passer for øvrig overhodet ikke med en til nå, men hvis jeg er gravid er det jo utrolig koselig likevel, da - men tror kanskje ikke mannen vil mene det samme...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare å teste videre, det;0)

Mener forresten at minipillen er nokså sikker, så sjansen er vel neppe så stor. Men om du ønsker en liten til, er det jo bare å droppe pilla. -I samråd med din bedre halvdel, øffkårs. Lykke til:0)

Skrevet

Jo, har lyst på en til, men passer ikke nå i det hele tatt, derfor jeg tar pillen... Men, er litt rart å være så mye på overtid, for jeg pleier å ha regelmessig mens...

Skrevet

Hvis du er 5 dager over ville jeg stolt på den testen du tok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...