Cat.68 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Det føles litt rart ;o)) Men må si det er til verldens søteste "svigerdatter". Hun har stått ved hans side hele veien og det skal hun ha all honnør for. Men det føles både fremmende,søtt og hedersomt å få mail eller sms fra henne med ordene "Hei Svigermor". ))
Sivalur Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Grattis med ny tittel! Nå må du ikke bli et sånt 'troll' som vi stadig vekk leser om her inne...
Nit@™ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg har vært "svigermor" en stund nå. Datteren min fant sin "utkårede" for snart 2 år siden! Kjempegutt. De flytter muligens sammen til høsten hvis de kommer inn på samme universitet. Så får man jo se hvordan det går når "hverdagene" kommer etterhvert. Han sier også "svigermor" til meg ;o) Litt gøy det da! Også er vårt hjem blitt "hans hjem" ;o) Ba han slutte å banke på når han kommer på besøk og sånt, og han finner seg mat her om han er sulten. Han blir som en av de som bor her!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Så koselig da=) Men sikkert litt uvant også, å bli kalt svigermor? vet du det tenkte jeg ikke over jeg (!!) når jeg begynte å kalle min svigermor for svigermor, at hun kanskje syntes det var rart.. :0
Cat.68 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Det skal jg gjøre alt jeg kan for å IKKE bli ;o)) Men jenta er topp så et skal nok gå bra ;o))
Nit@™ Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg synes bare det var koselig jeg. Han var jo med i komfirmasjonen til broren hennes og dåpen til lillebroren hennes, og da presenterte jeg han som "svigersønn", så da var det jo naturlig for han og kalle meg svigermor. Siden de har kommet så langt at de har forlovet seg så regnes han som en del av familien, og er med på alle slike "familiegreier" også ;o)
Cat.68 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Visst er det koselig, men og litt uvant med titelen. De har vært sammen nå i snart 1 år, men pga en del omstendighetr er ikke forholdet deres så enkelt. Derfor jeg blir så imponert av henne. Hun må virkelig elske ham ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå