Gå til innhold

noen mei tai eksperter her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer faktisk på om jeg skal kjøpe en....

men lurer på noen ting..

 

kan babyen sitte med ansiktet utovervendt?

 

hvor lenge kan den brukes, egentlig?

 

og det er så mye å velge mellom!!!

hva tror dere om denne

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=9_80_82

 

anbefal meg noe!! veldig vanskelig å finne noe på egenhånd synes jeg!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel noen som bærer med barnet utover, men det anbefales ikke. Da er det bedre å bære barnet høyt oppe på ryggen, om barnet ønsker å se.

De kan om oftest brukes så lenge du gidder bære, har sett barn i 4-5 årsalderen bli bært.

 

BabyHawk har jeg hørt mange være fornøyd med.

Jeg har kun bært i hjemmesydd, så jeg aner ikke hvilke som er bra.

Skrevet

da har babyhawk en pluss i boka..

 

flere innspill?

Skrevet

jeg har babyhawk og den bruker jeg enda, emilie er 16 mnd (12,5 kg og 84,5 cm)

da bærer jeg henne høyt oppe på ryggen og det funker kjempe fint:) elsker den rett og slett og har brukt den ofte siden hun var 5 mnd:D

Skrevet

en god investering, med andre ord!!

Skrevet

Jeg bestillte en babyhawk i går på babyhawk.com.

Lagde en selv, bestemte hvilket stoff jeg villa ha og med ekstra lange stropper :) Kom på 600 alt i atl.. billigste jeg fant hvertfall -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...