Cat.68 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Det føles litt rart ;o)) Men må si det er til verldens søteste "svigerdatter". Hun har stått ved hans side hele veien og det skal hun ha all honnør for. Men det føles både fremmende,søtt og hedersomt å få mail eller sms fra henne med ordene "Hei Svigermor". ))
Sjokoladekaka Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Så koselig:) Sikkert ei kjekk og stødig jente, som er skikkelig glad i guten din:)
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 har han 20åringen din fått seg dame ?? =D så koslig =)=) hvordan er hun da ??
Cat.68 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Ja de har vært sammen en god stund da. Snart 1 år. Hun er kjempegrei, og hører ikke til det miljøet han har vanket i. Men det er nå hun har begynt å kalle meg svigermor, liksom ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå