Gå til innhold

Jeg er blitt en svigermor..........;o))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles litt rart ;o))

 

Men må si det er til verldens søteste "svigerdatter". Hun har stått ved hans side hele veien og det skal hun ha all honnør for. Men det føles både fremmende,søtt og hedersomt å få mail eller sms fra henne med ordene "Hei Svigermor".

:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig:) Sikkert ei kjekk og stødig jente, som er skikkelig glad i guten din:)

Skrevet

Ja det er det :o))

Skrevet

har han 20åringen din fått seg dame ?? =D

så koslig =)=)

hvordan er hun da ??

Skrevet

gamla ;)

Skrevet

Ja de har vært sammen en god stund da. Snart 1 år. Hun er kjempegrei, og hører ikke til det miljøet han har vanket i.

Men det er nå hun har begynt å kalle meg svigermor, liksom ;o))

Skrevet

Hehehe, Blæ!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...