Sørlendingen Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hei Jenter ! Skal kjøpe bursdagsgave til min niese på 11 år... hun hadde "ingen ønsker" annet enn penger, og det synes jeg blir litt kjedelig..... Noen som har peiling på hva som er populært for jenter på 11 år...? Tuuusen takk for svar :-)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 vanskeli å si,det er en litt midt i mellom alder, så kommer jo mye ann på jenta om ho er litt voksen eller litt mer barnslig:).. men jeg har en ste datter på 11 år, og hun er veldig glad i sanne Diddle ting, finnes i både bamser og brevpost, blokker og alt mulig. ellers er det mye dvd og spill det går på. high school musical filmen er veldig pop!
LivetErEnLek Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Skjlnner godt at du synes det er kjedelig å gi bort penger, men i den alderen der oppdager de fleste shoppingens gleder og de har jo ikke akkurat mange andre muligheter til å få penger enn bursdag og jul, så jeg hadde nok hørt på jenta og gitt henne penger.
ChellBell - har født! Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Klær syns jenter i 11 år er stas. Spesielt fra butikken Wow osv.. Og dilleting som lipgloss, små sminkepunger osv... Du kan kjøpe en søt pengepung fra Accessories og putte en pengelapp i )
1prinsesse+2engler Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Har ei søster på på 14 (atpåklatt) men da hu var 11 var hu veldig glad i å tegne og male. Ble glad for fargeblyanter, tusjer, maling, pensler, tegneblokker og lerret. Og jenter på den alderen begynner jo å bli opptatt av klær. Hva med gavekort på H&M eller noe. Jeg synes det også er kjett å gi penger! Gavekort er litt bedre.
Grateful mom Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Som noen skriver, klær i merket Wow (fås på bikbok), Hello Kitty- klær(også BikBok), Bjørn Borg-boksere (JC), Bjørn Borg pysjamasbukse - sånn stor rutete (JC), musikk (samlecder bruker som regel å være veldig ok), mobil, m.m. Her er noen tips fra meg som stadig får nye ønskelister fra niesen min på 11
junijente fikk julijente Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Hva med en tur på bowling, kino, svømmehallen e.l.? Gjerne noe hun ikke gjør så mye til vanlig? Ellers er vel dille-ting som en annen over her foreslo ganske trygt. Små notisblokker og blyanter, toalettveske, øredobber, hårfarge osv. Kommer jo an på om hun er av den voksne eller barnslige typen, men for mange begynner det jo å bli litt stas med noe mer "voksen-ting" på denne tida. Jeg var støttekontakt for ei jente på denne aldren en periode, hun hadde dilla på svømmehallen, så hun fikk klippekort dit i bursdagsgave, og en bok om hunder (de hadde akkurat fått hund) en annen gang. Selv fikk jeg bl.a skrivebok, godteri og hjemmestrikket skjerf fra henne :-)
trillemamma Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Musikk og film er noe som alltid slår an i den alderen.
Eva76 Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Jeg har en stedatter som riktignok er 2 1/2 år yngre, men her er Hanna Montana, Hello Kitty og pusur populært. I tillegg er hun opptatt av ALT som har med dyr å gjøre.
Wendela Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Enkelt på Accessorize. Noe smykke eller noe slikt dill dall som er der. De som jobber der er flinke til å hjelpe. Si alderen og de finner noe som passer ut fra hva som er mest populært i den aldersgruppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå