Gå til innhold

akupunktur


lise81

Anbefalte innlegg

venter mitt andre barn 13 april

har til nå tatt modningsakupunktur 2 ganger

en gang igår og en gang sist uke

er helt gele og verker noe sinnsykt i den ene foten.....

sist uke kjendte jeg så å si ikke noe, igår var det flere nåler som ble satt og spess den i den ene foten var vond

 

andre som også tar dette? kjenner dere noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har termin den 15april og har som deg tatt modningsakupunktur 2 ganger.Første gang var vel tirsdag forrige uke og nå på mandagen.Synes noen av nålene som ble satt i foten gjorde j.... vondt.Hadde dessuten sinnsykt vondt i magen på mandag,skikkelige tak på siden og nedover,og dette varte fra 12-17.Hadde time hos akupunktør kl14,og fikk karret meg dit,så vidt.Vet ikke helt hva det kan ha vært jeg,forvarsel om noe eller at lillemor lå litt merkelig og klemte på noe.Var i alle fall mye vondere enn vanlig mensensmerter,hadde så vondt at jeg skalv og ble kvalm.Men dette ga seg som sagt etter kl17.Og 18.30 var jeg og samboer på svangerskapskurs.Merkelige greier altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok......

ja det er rare greier.....de vet nok og trykke på de rette plassene....

er det ditt 1 barn?

 

da jeg fikk min eldste for 2 og et halvt år siden ble jeg lagt inn på sjukhuset på termindagen, fikk akupunktur 2 ganger dagen før jeg fødte

derfor jeg ville prøve dette igjen...

men guri så auau det er i foten............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt modningsakupunktur to ganger til nå..har termin 15 april..

Kjente det i går etter de nålene han satte i foten...

Rare greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,akupunktur er noe rare greier,helt klart.Ja,det et mitt første barn nå.Hadde time igjen nå istad,men til tross for mange nåler i begge føttene,har jeg ikke hatt vondt i foten/føttene etterpå.Men fikk en i hånda i dag,og da var jeg helt øm etterpå,merkelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 14. april og tok første modningsakupunkturen i dag (skulle hatt forrige uke også men akupunktøren var syk). Hun sa jeg kunne kjenne "stikking" i livmoren, men det har jeg ikke. Nålene var vondere enn for et par uker siden da hun bare satte "energinåler" og ikke modningsnåler... Jeg kjenner fortsatt litt i høyrefoten og litt vedsidenav venstre kne, og det er tre timer siden jeg var der. Men VONDT er det kansjke ikke akkurat - mer at jeg kjenner det, liksom?

 

Spent på om det egentlig hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på min tredje time i dag, og har ikke merket noenting enda! Ikke ofte man går og håper på å få vondt i magen, men det gjør jeg nå! Er helt enig i at nålene er vonde, merkelig hvordan man kjenner det når de treffer "riktig" punkt. Men har altså ikke fått noen effekt. Er mitt andre barn, sist gikk jeg 15 dager over termin og måtte settes i gang (uten akupunktur vel og merke), så kanskje jeg bare er en "treg føder" som ting ikke funker på. Litt syt det her, men men. Hadde veldig trua på akupunkturen, og håper enda. Hun skulle øke antall nåler neste gang, så da får vi se om det gjør susen..... Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...