Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er veien til Reima butikken rimelig kort, så dere her som sverger på at de dyre dressmerkene er tull og bortkasta penger, vennligst kom med gode begrunnelser for valg og noen gode alternativer.

Kjøpte en billig Reflexdress i høst og vet jeg har uttalt meg flere plasser om at den er absolutt like god som en dobbelprisa Reima. Javel, det varte i et par mnd. Etter jul har jeg henta en dassblaut unge i barnehagen HVER dag, og lurer nå på om alle dere som ikke bruker Reima syns dette er en helt grei pris å betale for dressvalget? Eller finnes det faktisk rimelige merker ( eller ikke-merker) som faktisk holder mål?

Hadde Reima til de andre ungene, og de var tørre året rundt, selv om de også likte å sitte midt i sølepytten å leke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre kan jeg ikke hjelpe deg, Da min erfaring er at de holder seg tørr i Reima, mens andre dresser blir bløt igjennom og jeg her ganske laaaaaang fartstid med unger.

Men ønsker selvfølgelig tips hvis noen mener det finnes et rimeligere alternativ med like gode eller bedre egenskaper.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ungene har aldri hatt reima, men det meste annet, i år har fireåringen kappahl, ingen problemer.

Skrevet

Ingen problemer, betyr det tørr?

Skrevet

Heldiggris, Jeg skjønner ikke hvordan det går an?.

Hva gjør ungene mine da. Snorkler med klærne på eller???

Nå var det riktignok en del år siden jeg ga opp andre merker så det kan jo ha kommet seg, eller så har ungene mine vært mer en lovlig vill i uteklærne sine ...............( noe som ikke er helt utenklig det heller, hehehe)

Skrevet

Jeg mistenker vel heller Kappahldresser til å være så stive at ungene blir helt problemfrie.

Skrevet

Arrh. Et øyeblikk trodde jeg vi skulle prate om sug lut i dress og tversover, og så vil du diskutere barnetøy? No' så fabelaktig uinteressant.

Vi har forresten verken Reima eller blaut unge, men han er en søledamsky pyse med sin mors forakt for vintervær - så det er mulig det er der det ligger.

Men hva tror dere egentlig om luten i tversover, 'a?

Skrevet

ha fuckings ha. ja, det er nok derfor. og nei, jeg har ingen sans for humor i dag, dette har vært "ta ubehagelige telefoner-dagen" fra den starta og selv etter ha sagt mitt på inn- og utpust kjennes det ikke bedre ut.

Skrevet

Jeg har i alle fall vært høy og mørk i dag, hadde ikke kunnet vært hverken høyere eller mørkere i dress. Tversover er greit om jeg slipper å ha skjorte.

Skrevet

Var ikke meningen å være frekk og fordomsfull. Måtte bare. Så kiipt at det ikke kjennes bra i etterkant, slik det ofte er når det ubehagelige er unnagjort. Kan jeg trøste med at jeg skriver på straffeoppgave fordi jeg kom i skade for i ikke stille på ei forelesning som jeg ikke hadde interesse av, men som fagansvarlig tydeligvis var uenig med meg i...

Skrevet

Leketøy fra Stormberg (?) - ungen er tørr som bare juling og den koster vel halvparten av det du må ut med for en Reima-dress, tror jeg. Veldig fornøyd med pvc'en på knærne og i rompa + det uttagbare fóret (nå ble jeg veldig usikker på hva slags aksent man skal bruke her, gitt, men det er kanskje mindre viktig..?).

Skrevet

Hahaha , den til Luten er akkurat lik jeg ser henn for meg!!

Linken til Kama sin dress funket ikke.

hehehe så stilig! :o))

Skrevet

Har en kollega som konsekvent tar frem tversover'n når han skal i møte. Det er... spesielt...

Skrevet

Viss du syns finner dressdebatten min kjedelig, så kan du jo ta med deg tversoveren og leke en annen plass. Sug lut er uansett finest i kjole.

Skrevet

Helt greit. Jeg fråder uansett. Udugelige mennesker skal holde seg veldig langt unna meg og mine.

Akademisk straffepuling visste jeg faktisk ikke at man opererte med. Eller straffebleie.

Skrevet

Pft, du er streit. Jeg påberoper meg spesialkompetanse på fine damer.

Reima med tversover er nok tingen.

Skrevet

En dag ble visst til over 10% fravær denne skoleuka, og da må man jo skrive en oppgave slik at fagansv. ser at man ikke har gått glipp av noe. Kjekt at noen passer på. Jeg er bare 31 år og trenger litt støtte og veiledning.

Skrevet

Har brukt Reflexdress på alle mine fire. Alle har vært tørre, glade og friske barn - så det så!

Skrevet

Så fint for deg og dine! Bare så synd det ikke er på det viset med min Reflexdress og min unge.

Skrevet

Billigere for meg i hvertfall he he ;-)

Skrevet

Er du ikke glad for at reformen pålegger dem å følge deg opp, altså?

"Noen" har nå nøyaktig en halvtime på seg til å ordne opp i sine fordømte saker før de får meg på øret igjen. Og det blir ingen lystig prat. Er så sint at jeg hopper.

Skrevet

3 barn, reima tex til den mest aktive pga slitasjestyrke og holder vannet ute.

Tatt i betrakning, han ligger og krabber mer enn går på to bein og er 8 år, så i steden for å ha 3 stk dresser som går på tur på et barn er det mest økonomisk for meg å kjøpe en dress som holder mål for han.

Skrevet

Nei. Jeg tar ikke ungdomskolen om igjen. Jeg kan og liker faget mitt, og jeg vil selv vurdere hva som er aktuelt for meg å få med meg, hva forelesninger anngår. Ikke alle er like aktuelle, og jeg mener det burde være opp til den enkelte student å vurdere hvilken læringsform en vil ha. Jeg lærer mer om nåværende tema ved å studere pensum og tilleggslitteratur for meg selv. Og da burde jeg vært fri til å gjøre nettopp det. Men sånn er det altså ikke.

Håper det ikke er meg du skal ringe til. For jeg er tøff i skrift, men en jævla lydig hund i konfrontasjon. *logre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...