*Timulia* Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Er det slik at slimproppen ikke alltid går hos 2.gangs fødende? Har liksom gått og venta på`n, også begynte jeg å tenke at det er jo så mye annet som er annerledes fra 1. til 2.gang, så kanskje det er slik med dette og? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg såg den ikke 1 gangen en gang da! Så forventer egentlig ikke å se den denne gangen heller. Kommer den, så kommer den.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Det der er veldig individuelt. Hos noen går den hos andre ikke. Det eneste du kan gjøre er å vente å se ;-)
Dizzie_mortil3 Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg så aldri noen slimpropp, men kunne ikke unngå å merke at vannet gikk.. Blir overrasket hvis jeg ser noen slimpropp denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 min forrieg fødsel startet med at den gikk, så jeg kikker og kikker hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå