Gå til innhold

Slimpropp og 2.gangs fødende.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at slimproppen ikke alltid går hos 2.gangs fødende? Har liksom gått og venta på`n, også begynte jeg å tenke at det er jo så mye annet som er annerledes fra 1. til 2.gang, så kanskje det er slik med dette og? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg såg den ikke 1 gangen en gang da! Så forventer egentlig ikke å se den denne gangen heller. Kommer den, så kommer den.

Skrevet

Det der er veldig individuelt. Hos noen går den hos andre ikke. Det eneste du kan gjøre er å vente å se ;-)

Skrevet

Jeg så aldri noen slimpropp, men kunne ikke unngå å merke at vannet gikk..:P Blir overrasket hvis jeg ser noen slimpropp denne gangen.

Skrevet

min forrieg fødsel startet med at den gikk, så jeg kikker og kikker :P hehe

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...