Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 kan jeg også få vite hvem kjendisen som ble tatt med buksa nede i Bergen er? kan noen forbarme seg over min nysgjerrighet å sende meg en pm???? please!!!
wirre;o) Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 trodde det var en kar fra stavanger, jeg.. med nesa full av hvit snø som vanlig.
Nit@™ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Er det noen som vet det da? I så fall tar jeg gjerne en pm jeg også ;o) Jada, er nyskjerrig av meg, og kjøper se og hør av og til. *he he*
Nit@™ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Er det han altså? Jøss... Trodde ikke det var snø i Bergen nå *he he* Kanskje han nettopp hadde vært på fjellet? *fnis* Men det er vel ikke akkurat "skiføresnø" han er kjent for!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Kan jeg også få? Buhu. Nysgjerrig kjerring som jeg er.
Pige81 Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Er det han fra stavanger, med snøen under nesa...? Uff, hater å være så nysgjerrig
silhah og emilie Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 jeg også vil vite *rødme* trodde ikke jeg ville vite det men..
Dunder Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Hvis det er han fra S med s i nesa så forundrer det meg ikke. Er jo han som visstnok har v-tatt hun psykokunstneren også. Ikke bra mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå