Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Veldig skummelt og flott på en gang Blir rart å sende "bittelille" jenta mi avgårde i barnehagen i august! Da er hun jo 18 mnd da, så er jo ikke såååå liten! Men alikevell.. Merker jeg både gruer og gleder meg. Vi fikk førstevalget vårt, så det er vi glade for!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Veldig fin alder å begynne i det da tuppa begynte når hun var 17 mnd og stortrives i barnehagen.. Når de er på den alderen har de jo begynt å prate litt å sånn, og er ikke de yngste i barnehagen lenger
happybirthday Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Siden du har fått plass, hvor bor du hen? Venter selv spent på svar, men ikke fått noe ennå.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Mami: Jeg også tenker at det er en fin tid å begynne. Men hun er jo bare baaaaaabyen min enda! ;P Gravidhormoner sier du? Neida, ikke denne jenta nei! finneringenledignick: Bor i Lier. Hvis det sier deg noe? De ringte meg fra barnehagen i dag..
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Hei! Min yngste jente begynner i bhg til mandag. Hun er 1 år i morgen og syntes det selvfølgelig er alt for tidlig. Men vet at hun vil trives da. Når vi leverer/henter storesøster krabber hun rundt i bhg og finner leker. Men nå begynner jeg snart å jobbe så da er det ingen utvei. 18 mnd er jo en perfekt alder da og begynne i bhg på. Går nok så fint atte. Iallefall med Thea, kanskje værre for mor...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Min var 16 mnd ved bhg start, og det gikk så fint. Var mye værre for meg enn for han!! Men det gikk fort over for meg også da..
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Så søtt =) Jada, er nok HELT KLART værre for mor
Gjest Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Grattis! Thea kommer (etter litt oppvarming) garantert til å STOOOOORkose seg;)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 Takk. Ja, hun trenger å "tøffes opp litt" , så det blir nok en bra ting for henne å starte vil jeg tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå