mai mammaen til to Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 eller ute i permisjon er det vel noen som er.. jeg er nå sykemeldt frem til permisjonen starter (11 april)... må si det er veldig deilig å være hjemme og slappe av...er gått i skikkelig permisjon modus..hehe...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg er sykemeldt, pga luftveisinfeksjon.. vært det siden jeg ble gravid, mer eller mindre... astmaen min har slått seg helt vrang dette svangerskapet :-( Men var endelig hos lungespes i går, så nå har jeg fått andre astmamedisiner, og håper jeg rekker å jobbe litt før jeg skal ut i permisjon i juli... kroppen er ganske utslitt etter fire mnd med lungebetennelser og dårlig pust......
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 jeg er det... er det frem til jeg går ut i perm 20juli.... så dette blir lenge å gå hjemme..... i dag irriterer jeg meg bare over at sykepengene ikke har kommet enda.... har dere fått dem?
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Er også hjemme pgr fare for for tidlig modning av mormunnen. Har en stående jobb og ganske hektisk til tider. Kjenner jeg er rastlaus og at situasjonen går ut over humøret.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Ja,sykemeldt, men er bare i uke 9 jeg da, sykemeldt pga ekstrem kvalme så har vært litt inn og ut av sykehuset også.
mai mammaen til to Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 kjedelig for dere som har så lang tid igjen da.. jeg har heldigivs bare 4 1/2 uke til terminen nå. koser meg hjemme merker jeg., begynte å bli tungt når jeg var på jobb no.. jobber ibarnehage
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 jeg jobber også i barnehage, og med mitt bekken og min rygg, holdt jeg ikke lenge... så jeg har vært sykemeldt siden i uke 12.... skikkelig kjedelig... ser frem til sommeren nå ja! slik at man kan være litt ute i solen.... lange dager innimellom ja...
1prinsesse+2engler Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Jeg er ikke sykemeldt, men nattarbeider (ikke gravid, mistet for 5 uker siden). Skulle egntlig sovet litt, men driver midt i en budrunde på hus, så jeg får prøve å sove litt i kveld før jobb. God bedring til dere sykemeldte!
HEMMELIG!!! Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Jeg har permisjon. 18 dager igjen, så det er jo ikke så lenge, men merker jeg er rastløs, jeg... Har jo ikke akkurat så mange venner som har fri midt på dagen. Kanskje jeg skal vaske litt sengetøy til babyen... Er bare så kjedelig når det står at det skal vaskes to ganger, for da tar det så lang tid!!! Synes skikkelig synd på dere som er sykemeldt lenge i alle fall!! GOD BEDRING TIL DERE!!
Smånetta 14.mai Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Ja. Er sykemeldt med verdens dårligste samvittighet fordi jeg føler meg bedre. Tre uker til permisjonen starter. Har hatt premature rier og et alt for høyt stressnivå som har gitt ekstremt mange og harde kynnere. Med lang vei til jobb, er det ikke sannsynlig at jeg får jobbe mer nå. Prøver å ikke kjenne på samvittigheten overfor jobb og heller nyte at det har vært færre kynnere i går og i dag og at jeg får tid til storebroren også.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Sykmeldt ja, p.g.a. bekkenløsning. Jobber i fengsel, og det funker dårlig i den tilstanden. Har vært sykmeldt i en mnd nå, og blir det fram til perm starter 30.april. KJEDER MEG!!! PS: Du som lurte på om sykepengene var kommet, så ja, fikk de rett før påske. Ville ringt nav hadde jeg vært deg, for da er det nok blitt gjort en feil siden du ikke har fått dem enda.
To prinsesser Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 jeg er sykemeldt 80%.. jobber i barnehage jeg oxo og har bekkenløsning.. jobber 20% da.. Vært 100% sykemeldt fra jeg var 12 uker på vei men prøver å jobbe litte grann nå.. Vi er 4 gravide i barnehagen jeg jobber..
Mamma mjaua Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 nei, er ikke sykemeldt. er student og gjør studieoppgaver + bimmer:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Er sykemeldt pga hodepine og bihuleplager. Skal til spesialist på mandag, men foreløpig funker det ikke å gå på jobb
Kjærlighet <3 Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Jeg er 40% sykemeldt og jobber tre dager og har to dager fri. Så i dag har jeg fri, eller er sykemeldt i dag:-) Styrer det litt selv, mtp hvilke dager jeg skal være hjemme. Og i dag passet det veldig siden jeg ble så "satt ut" av UL i går...
Mamsen87 :) Skrevet 2. april 2008 #18 Skrevet 2. april 2008 jeg er hjemme med lillemann fremdeles.. han er 1år nå og for tidlig for barnehage enda, syns jeg:)
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 Er også sykmeldt. Men har ikke noe med graviditet å gjøre. Fjernet mandlene mine på fredag.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 Jepp. Bekkenløsningen tok knekken på meg i uke 25.... Går ut i permisjon 7 mai. men kommer til å være sm helt frem til da.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #21 Skrevet 2. april 2008 Jeg er også sykemeldt frem til permisjonen starter 11. april. Ble sykemeldt like før påske, endelig har jeg overskudd til å få gjort litt av husarbeidet - i mitt eget tempo.
Ella78 m/ A&M Skrevet 2. april 2008 #22 Skrevet 2. april 2008 Jeg er 100 % sykemeldt, og det begynner å se ut som det kommer til å vare ut svangerskapet. Har termin 19. juli. Er fryktelig sliten, begynnende bekkenløsning, og har høyt blodtrykk. Skal på glukosebelastning snart også, for å sjekke svangerskapsdiabetes... Nu vel, det er veldig godt å kunne være hjemme. Da har jeg energi nok til dagen. Hadde jeg aldri hatt om jeg skulle jobbet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå