nr2-imagen:) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg er sikker på jeg såg bilstolen på nettet til 999,- men finner det ikke igjenn! Noenandre som har sett det? Eller vet hvor jeg finner den billig?
augustbaby!! Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 På babycare.no har de hatt den for 999, jeg har kjøpt min der Ser ikke ut til at de har det tilbudet lenger, men der er tilbud på stol med pose for 1199, det er jo også billig. Håper du får ta i
lidenaug08 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Se på reklamene på høyre side her. Får stolen for 1199 på barnas hus om dagen
mamman til juliprinsesse Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 www.lilleprinsen.no har fast pris på dette setet, nå husker jeg ikke men det var enten 1200 eller 1300 kr for setet, husker ikke for vi kjøpte setet og basen, husker ikke hvem pris til hva. men jeg ringte rundt og tilogmed med avslag hos de ulike butikkene om jeg kjøpte base og sete samtidig ble hun billigst. Tenkte om du ikke får med deg dette tilbudet på siden her så ta en titt på siden til lilleprinsen
Isalita Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Jeg kjøpte min maxi cosi bilstol på finn.no, brukt. 1500,- med base. Men det var den baby-babystolen, som dem bare kan bruke fram til 6-8 mnd ellerno.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå