Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 det står på nav at det er utbetaling i dag.... men jeg har ikke fått noe enda... jeg som hadde tenkt meg ut å handle nå....
2måsøte Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg har heller ikke fått På utbetalingsslippene står d at det skal være i slutten av mnd, men de opererer jo med to datoer, hvorfor det? Trodde kanskje jeg fikk i dag siden sykmeldingen min går ut før neste utbetaling er.... Hvor bor dere forresten???
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 bor i nordtrøndelag... det skal vel være to ganger i mnd... og det står på nettet at det skal være utbetaling i dag.... så jeg lurer på om jeg kan ringe til dem...
2måsøte Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Hadde passet fint med påfyll i dag, for å si d sånn Kan ikke du legge ut svar her om du ringer da??
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 har akkurat ringt, og fikk til svar at jeg må sjekke kontoen igjen etter klokken 12..... så hvis de ikke e r kommet enda da, så kan jeg ringe dem igjen....
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg fikk beskjed av nav for en stund siden at de fleste fikk sykepengene i slutten av mnd, at det kun var spesielle tilfeller som fikk i begynnelsen av mnd... Har dere pleid å få i begynnelsen, så får dere nok, men det tar litt tid fra de sender ut pengene til de er på konto. Den datoen som står på internet, er den dagen de sender ut pengene. Har dere pleid å få i slutten av mnd, så får dere nok ikke før det nå heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå