Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 det står jo på nav at det er utbetaling i dag... men jeg har ikke fått noe enda...
Januarbaby2014 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Di pleier vel som regel å kun utbetale i slutten av måneden.. ca den 25 hver måned.
Lurvehette Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg har ikke fått de idag. Har ringt de, og har KUN meg selv og takke. Dette pga at jeg har fått en sykemelding tilbake i posten, som jeg ikke hadde fylt ut. Denne har jeg da ikke sendt tilbake, så mannen min måtte kjøre avsted og levere den med en gang. Så da lovet damen at jeg skulle få penger i morgen, eller overmorgen. Krysser fingrene for det, for ellers blir ikke banken glad i meg:) Men joda, sykepenger skal du få utbetalt idag, og den 25.april! Det er to utbetalinger i måneden. Det står på nettsiden til NAV!
*Willow* Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Jeg har ikke fått jeg heller, takket være jobben som ikke har sendt inn papirene de skulle..blæh..
babygullz <3 vilde Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Nav skulle hatt utbetaling den 25, jeg har ikke fått mine, pga den sløve holdningen til arbeidsplassen min, som ikke har greid å sende inn skatte og innteksopplysninger, nok en gang.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå