Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg er hjemme med sykt barn i dag.... Fikk så lyst til å lage meg noe godt til lunsj (kose meg når lilleprinsen skal sove ) Hva skal dere ha? Og har dere noen gode tips å komme med?
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Tenker det blir salat med fetaost og godt grovt rista brød til :-)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 jeg skal steke meg rundtstykker og lage omelett med bacon terninger i.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 vi skal ha en av suppene til fjordland. kjøpte mange i går, da de har tilbud på de på safari. 16-17kr
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Mmmm, omelett hørtes digg ut-tror jeg har det jeg trenger og, behøver kanskje ikke å gå til butikken heller...
*Rutletutt* Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Jeg får besøk i dag, av PrincessEleanor og Leah - så her blir det pastasalat med skinke og hjemmebakt focaccia-brød.
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 Tja...brødskiver og knekkebrød var kanskje ikke det som fristet mest He he...men dere får kose dere med det dere!!
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 2. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2008 Har du oppskriften på focaccia brød?
WP-TLogPeanut Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Her blir det boller og rundstykker som bestemora mi har bakt Blir godt det, skal på besøk der i dag sjø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå