sykkelpumpe Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Trodde jeg husket alt fra forrige gang jeg var gravid men den gang ei. De siste dagene har jeg hatt vondt i helbenet, akkurat som om jeg skulle ha slått meg, men det har jeg ikke. Ved forrige svangeskap, ble jeg sykelmedt fra uke 17 pga bekkenløsning. kan det være dette som er i anmarsj???
Randis Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Min tredje nå. Har fått vondt i halebeinet jeg og. Ikke med de to første. Tror det har med musklene og slikt som strekker seg pluss hvordan livmoren ligger. Har ett merkelig trykk bak. Er du langt på vei? Jeg er 5+6 og har ikke fått livmoren over skambenet enda. Kan jo være livmoren som presser på noen nerver, men det kan jo bli bedre etter at magen blir større??
sykkelpumpe Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg er 6+4 i dag. Ja tenkte den tanken etter at jeg hadde skrevet innelgget. Utrolig hvor mange vondter vi har i denne perioden. Sitter på jobb og orker ingenting! Kvalm og trøtt, og synes at det meste er tungt. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg hjem:)
Randis Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Skjønner den ja. Godt å kjenne at man er gravid samtidig. Sovner som en stein om kvelden. Er skikkelig utkjørt. Godt å være gravid som sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå