<3Sosivov<3 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Skal dere kjøpe inn støttetruser til å benytte etter fødselen? Eventuelt hvorfor trenger man det? Blir magen fortere flat?
mto2 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Eg har kjøpt på spar kjøp. Vil prøve dette for å få magen fortare flat. Tenker at ei slik truse også hjelper til å føle meg fresh og å skjule strekkmerker når eg går i toppar som må dragast opp ved amming.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Kjøpte fra Spar kjøp sist og kommer til å gjøre det nå også. Ikke bare for å gjøre magen fortere flat men det er veldig behagelig etter fødselen også. Magen blir litt slamsete og det er godt å få stappet den inn litt. Dessuten så holder de bindene veldig godt på plass i dagene etter fødselen når man blør ganske mye.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Hmmm....heter de "støttetruser" eller skla jeg spørre etter noe annet? Er det sånne som går helt opp til ribbena, på en måte?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 På spar kjøp så mener jeg å huske de kalles panties. Se på nettsidene deres www.sparkjop.no og se om du finner de der så vet du hva du skal se etter.
<3Sosivov<3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Takk for raske svar! Bør trusene gå opp til navelen? Det blir ikke en sånn pølse der da?
Duracella Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Ja jeg tror fullt og fast på at det hjelper magen tilbake i normalstilling! Før i tiden brukte man lange remser av laken eller hva man hadde, til å binde seg inn. Musklene henger i ganske fritt fall i dagene etter fødsel, og jeg syns det var ubehagelig å gå uten. (hadde snitt) Følte rett og slett at de hang der og dinglet!!! Og magen var slapp og dissete i et par uker. Enda jeg er veeldig slank! Sist brukte jeg en korsett, egentlig beregnet på å støtte ryggen. Greit nok, men det er sikkert bedre med truser eller no. Ordentlig undertøy. For ikke å snakke om hvilke mirakler de gjør for utseendet! Vips, så ser du MYE smalere og mer strømlinjeformet ut. De bør være så høye at de rekker til oppunder puppene, slik at ikke flesk tyter ut over kanten noe sted.. Jeg tror korsett er tingen.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 er vel lurt å finne noen som går lengre opp enn det... jeg brukte det sist, og kommer til å gjøre det denne gangen også... etter å ha hatt stor mage er det deilig å komme seg inn i bukser uten å ha magen hengende utover... jeg var ihvertfall veldig lei meg sist for atjeg ikke fannt klær om var pene på...
mto2 Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Men korleis vert det å amme i korsett???????? Finnast det korsett med amme-løysing? Eg held ein knapp på slik elastisk truse som går heilt opp under puppa. Eg fann ikkje den typen som eg har kjøpt på spar kjøp sine sider, men det er ikkje panty, det er meir som vanleg truse med eit veldig breidt strikk øvers.
Connelly Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Det finnes korsettlignendeløsninger som ikke går over brystene. Slike medisinske korsett som linken er til under brukes mye etter KS i USA og funker også som støtte til magemusklene etter vanlig fødsel. http://www.fitmaternity.com/maternity-clothes/ga004.html Ellers så har figleaves.co.uk et stort utvalg av SPANX og flexees som er Hollywood kjendisenes hemmelige våpen etter fødsel.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 hehe pussig at d nevnes panties her,for mormoren min brukte alltid d etter fødslene sine..å hu sverget til d for da trakk magen seg bedre inn..så denne gangen skal jeg og skaffe meg PANTIES hihi..sexy så lenge d hjelper magen til å bli fortere stram så skal jeg bruke d med glede:)
Piken på landet Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Jeg har kjøpt korsett som slutter under puppene på lindex. Der hadde de også støttetruser som så supre ut, men hadde ikke størrelsen min. Jeg har også klokketro på at det hjelper å forme magen igjen. Dessuten tror jeg det kan være greit å ha under kjolen i dåpen, regner ikke med at ting har trukket seg så veldig tilbake til den tid :-)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 at jeg ikke har komt på dette før..dette r jo rett og slett genialt?!hehe
emporium Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 sjekk ut www.laredoute.no også http://www.laredoute.no/ListPage/ListPage.aspx?CategoryId=18509
<3Sosivov<3 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. april 2008 Takk for mange nyttige svar! Høres ut som et trusekorsett er det man bør gå for. Da er det jo viktig at det ikke glir ned. Noen som har brukt et sånt og som kan anbefale en god en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå