Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Ohh blir gal. Er helt opphovnet på det ene øyet, og det gjør så vondt. Helt sammenklistret til morgen, og like ille i dag som i går. Har egentlig lyst å holde meg inne, men må til byen. Ser ikke særlig bra ut. Kan ikke ha på maskara en gang. Er det noen som vet om man kan få kjøpt noe kurende på apoteket? Eller andre råd?
Willemo Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Du må gå til legen. Kan være du må ha ab for å kurere det, dessuten øyesalve som legen skriver ut, i tillegg må du rense daglig for puss. Gå til legen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Takk for svar. Ser an noen dager til, for har legeskrekk:) Veldig vondt og ubehagelig da.
Willemo Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Viss du virkelig har sti på øyet, så kan det faktisk være skadelig å gå lenge med. Gå til legen i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå