Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ohh blir gal. Er helt opphovnet på det ene øyet, og det gjør så vondt. Helt sammenklistret til morgen, og like ille i dag som i går. Har egentlig lyst å holde meg inne, men må til byen. Ser ikke særlig bra ut. Kan ikke ha på maskara en gang. Er det noen som vet om man kan få kjøpt noe kurende på apoteket? Eller andre råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gå til legen. Kan være du må ha ab for å kurere det, dessuten øyesalve som legen skriver ut, i tillegg må du rense daglig for puss. Gå til legen.

Skrevet

Takk for svar. Ser an noen dager til, for har legeskrekk:) Veldig vondt og ubehagelig da.

Skrevet

Viss du virkelig har sti på øyet, så kan det faktisk være skadelig å gå lenge med. Gå til legen i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...