mayaya Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 NÅ kom jeg til å tenke på det du sa ang det stoffet du hadde.. Mente du at du allerede har kjøpt det, eller? Isåfall, kanskje det kan brukes til inserts da?
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Nå er jeg litt usikker på hva du mener her... det stoffet jeg har er jo restene etter din vognpose. Jeg har sydd et par strikkepinnemapper av det, syns det har perfekt kvalitet til det. Det er fortsatt en del igjen av det, men hvis du helst vil at din pose skal være HELT unik så holder jeg meg unna enda en pose og syr insert til deg (knotten) og flere pinnemapper istedet
mayaya Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 åja, jeg visste ikke at det var igjen mer av det stoffet jeg. Men det var jo mye smartere enn min plan.. Hehehe.. For det var jo jeg som kjøpte det stoffet, den gangen med selfangerkjerringmamman på tur, var det ikke?
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Huff, du forvirrer meg... Saken er det at jeg liker det stoffet veldig godt, og kunne tenkt meg å sy en pose (til smilegris) av det. Men jeg ville jo sjekke med deg - selv om jeg bruker offwhite inni så vil det jo være samme ytterstoffet som på din, og det er du kanskje ikke interssert i. Det fins jo bare EN mayaya og EN mayayagutt, så kanskje det også bør finnes bare EN mayayapose også? - Jeg har litt svart stoff igjen etter syinga av din pose. Ja, det er det samme stoffet du var med å kjøpe ja. Jeg tror det er en del - nesten garantert til inserts. Skal sjekke når jeg kommer hjem. - det hvite stoffet du sendte med meg hjem var beregnet til insert til deg. Hvis du nå ombestemmer deg og vil ha svart istedet er det ikkeno problem. Kanskje jeg kan sy pose for salg av det istedet? You decide.
mayaya Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Nå er jeg enda mer forvirra. Sa du ikke på søndag at jeg burde hatt to? Jeg er helt lost altså. Jeg vil jo ha greier til mayayaheimen ja, gjerne et par inserts... *knis* Det er jo mitt geniale stoff som ingen i verden har sett maken til!! *ler meg skakk*
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 tror kanskje vi må fortsette denne samtalen på msn ikveld, jeg... Altså: 1. Jeg har to stoffbiter. Svart (som posen du har) og hvitt (negativen av posen du har). 2. Du vil ha insert. Jeg har nok stoff til å sy av hvilket stoff du vil - eller begge om du vil det. 3. Jeg har lyst til å sy fler poser og liker mayayaposestoffet, men vil ikke sy før jeg har sjekka med deg, i tilfelle du vil være alene om dette ytterstoffet. Om det er til deg eller for salg spiller ingen trille. Kanskje vil du ha en pose og en insert i hver farge? Hvem vet. Vi talast
mayaya Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Du liker stoffet ja - det finnes i mange design :-D Men det sort/hvit/grå med rundinger- det er lagd spesielt med tanke på mayaya og mayayaungen! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå