Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 I såfall hvor og hvilke dekninger har dere? Har dere opplevd og få avslag og hvorfor?
Gothminister Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Har gjennom Gjensidige,der har vi all forsikringen våres.. Orker ikke å skrive opp alle dekningene,men de dekker mye,såpass bra att jeg valgte å ha barneforsikringen der.. Sjelden en får avslag,da skal det være noe spes med barnet,dumt,men sant.
M@mm@ Mi@ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Vi har også forsikret barnet vårt gjennom gjensidige:) Jeg orker heller ikke ramse opp alle dekningene, men vi er veldig fornøyd med forsikringen:) Har også alt annet i gjensidige, og er veldig fornøyd med deg:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 HI her. Har også Gjensidige, men har fått avslag på barn nr 2 grunnet skjev nakke og urolig siden fødsel. Syns dette ikke er så spesielt da og vurderer nå om jeg skal finne en annen forsikring.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Har Trygg Hansa. De forsikret fra fødsel og føler meg sikker på de, den er ganske dyr da. Men ville ha den 1e året, skal bytte til høsten igjen. Da blir det sikkert gjensidige. Se på nettet om det står noe på fbi sine sider. De hadde vel en undersøkning der for en stund siden...eller var det tv2 hjelper deg? Lykke til
Gothminister Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Avslag bare for det? Jøsses. Det synest jeg var dårlig. Hadde dette vært meg,så hadde jeg kontaktet forskjellige forsikringsbyråer og hørt litt,så hadde jeg byttet forsikring,og sagt klart ifra til gjensidige med hvorfor.!! Jeg synest det er dårlig att de sier nei så fort de tror det kan bli litt utlegg. Håpløst
M@mm@ Mi@ Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jøss, det var rart... Jeg ville ringe andre ja, som hu over her sier, så får du tilbud hos alle andre, så kan du jo ringe gjensidige og fortelle de det..da skal du se de gir det tilbud vettu. Man må presse litt på vettu
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Jeg har Utvidet barneforsikring i Storebrand til mine barn. Jeg har valgt denne fordi den bl.a gir uførepensjon for barna når de blir voksne, så de slipper å ende opp som minstepensjonister hvis de skulle bli uføre i løpet av barndommen. Jeg er mer opptatt av dette enn hvor store engangsutbetalinger man får dersom de skulle bli uføre nå, bl.a fordi det er vanskelig å få fastsatt uførhetsgrad når barna er unge (så mange får ikke det ut av forsikringene som de forventer), og at jeg har økonomi til å ta meg av egne barn nå, men når jeg blir gammel og barna voksne er det ikke sikkert jeg har samme mulighet til å hjelpe dem økonomisk til et godt liv dersom de skulle ha blitt uføre i ung alder.
CB-BabyBoy Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Jeg fant en fin side med masse informasjon og mulighet for å sammenligne forsikringer; http://www.fnh.no/FullStory.aspx?m=1767&amid=961232 Jeg er usikker på om vi skal forsikre fordi kravene for å faktisk få utbetalt er så strenge. Dinside.no anbefalte å heller spare tilsvarende sum det vil koste på egen konto.
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Storebrand, Utvidet barneforsikring. Onkelen til Tobias jobber der så han betaler den for han- det var dåpsgaven... Super fornøyd vi. Vi har også forsikret oss der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå