Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukter godt gjør den, men veldig spent på smaken. Hadde ikke appelsinjuice, så brukte frokostjuice fra coop...

Så tommage, håper virkelig den er så god som du sa. For den skal til elev-foreldrekveld på skolen til jenta vår i morgen...

Andre som har prøvd den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg vet ikke om jeg hadde likt den så godt med den frokostjuicen, for den smaker dårlig!

Ble den god eller?

Skrevet

Hehe, nei det kan jeg love deg at den ikke ble, haha

Men tror ikke at det var så dumt med den frokostjuicen, men den ble brent til tusen på undersiden!

Skulle jo stå på nederste rille i ovnen, i 30 minutter. Og HELDIGVIS skulle den snues når den var kald, for ellers hadde jeg gjerne ikke oppdaget det. Kjente jo at det luktet litt svidd i ovnen, men trodde det var noe som hadde lagt igjen i ovnen. Men kaka var helt forkullet på undersiden, hehe. Prøvde å skjære vekk det brente, men smaken satt i kaka. Men hadde det ikke vært for at den var brent, så tror jeg at den hadde vært bra i smak. Kommer nok til å prøve igjen, men da skal den på midterste rille, ja

Det ble vaniljekake til skolekonserten, den andre gikk i bosset, hehe. Prøvde å få svigerfar til å komme og spise litt, men han takket fint nei, skjønner ikke hvorfor ;-)

Skrevet

Der fant jeg den igjen ja!

Hehe, sånn kan det gå! Bedre lykke neste gang=)

(og bruk appelsinjuice da;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...