Kaja med spire Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Testet med morgenurin i dag og fikk blendahvit test:( Ble såååååååå skuffa nå!! Har ingen tegn til TR ennå da, men den er vel rett rundt hjørnet nå tenker jeg:( Der røyk vel sjansen vår til en 2008-baby...
Liza-76 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Ååå, så dumt, da! Når har du ikm, da? Håpet er vel ikke ute før tr er der!?
Hope2015 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Vet hvordan du har det...her kom tanta på uvelkomment besøk igår....men hun har hvertfall ikke kommet og banket på døra di enda og det er jo bra:) Kan jo hende at du ikke har nok hcg til at det slår ut på testen enda! Tvi tvi;)
Kaja med spire Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Hadde IKM på søndag... Syklusene mine er ikke helt stabile da så kan jo være feil, men skulle vel hatt TR nå... Jeg bruker å spotte 2-3 dager før TR kommer og det har jeg ikke sett noe til ennå.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Du klan jo produsere for lite/sein HCG i kroppen og at det er derfor den ikke har slått ut enda. Eller så er du kansje en av de som ikke slår ut på testen, som må ta blodprøve istedet:o) Dukker ikke TR opp innen helga ville jeg tatt kontakt med legen for en blodprøve:o) Lykke til
Kaja med spire Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Ja har planer om tur til legen over helgen:) Håper tr holder seg laaaaaaangt unna og at jeg produserer for lite hcg til at det slår ut på en test:) Vil så gjerne ha en 2008-baby!!!
anonymmmm Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Huff...håper det går bra;) Sjangsen for at vi får 2008 baby er minimal....hvis ikke vi klarer det nå å får en 2008/2009 baby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå