Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 hei.. skal prøve å skrive det kort,er så redd å fortvilt... skulle hatt mensen for en uke siden men den har forsatt ikke kommet(bruker å vere ganske presis en dag + -innimellom), kjøpte en graviditetstest, men samme dag jeg brukte den, fikk jeg noen små blødninger (ikke mensen blod og bare på papiret og ikke i trusa) testen var negativ, og jeg føler meg ikke gravid(vet ikke hvordan det føles foresten) jeg var svimmel og små kvalm før blødningene men ikke noe etter blødningene og testen.. er det noen som har opplevd lignende, eller har en ide om hva er som skjer med meg? håper på svar...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Er litt vanskelig å svare på hva det kan være, men kanskje du burde fått deg en time hos legen hvis ikke mensen dukker opp i løpet av en ukes tid nå? Så får du tatt blodprøve og målt hcg, det er sikrere enn en graviditetstest. Så tidlig som du er i et evetuelt svangerskap, er det ikke alle som har nok hcg til at det slår ut på en hjemmetest, så det kan være at du bare spotter litt og er gravid. Men det kan også være at kroppen din f.eks. hopper over en mens (hender den gjør det), at el kom senere i denne syklus og at det derfor går lengre tid enn vanlig før du får mens, osv... som sagt, ikke helt lett å svare på, men lykke til og håper du finner ut av det
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 hvis du er gravid eller har vært gravid,skal en test slå positivt ut i en del uker etter at du har mistet. Så jeg synes det er rart hvis du har vært gravid og mistet samme dag som du testet og dermed fått negativ test. Er du veldig bekymret for dette,synes jeg du burde ta en telefon til en lege å få en time og få snakket ut om dette,det er ikke godt å gå med slike ting inni seg. Mensne kan også utbil av mange årskaker,har du stresset litt ekstra enten fysisk eller psyksik er dette en årska som kan forsinke den. Tenker du ekstremt mye på å være graivd,kan dette også være en årsak. Håper at du snart får en liten spire.Lykke til videre.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 tusen takk! brukte en clear blue graviditetstest som vist nok skal ver veldig sikker.. men det er kanskje litt for tidlig som du sier, ikke godt å si..det ordner seg nok, håper jeg....
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 det slo meg ikke i det hele tatt at jeg kunne vere gravid før etter ett par dager over tida, så tror ikke det er psykisk, men har stressa en del og ikke tatt så godt vare på meg som jeg sikkert hadde gjort viss jeg hadde noen som helst mistanke om at jeg der kunne vere noen i magen min.. tusen takk for svar, håper på en spire jeg også nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå